• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Moflo
    Anonym skrev 2012-06-13 08:31:49 följande:
    Är inte det här enbart en bild- och kommentar tråd? Obestämd Kanske borde finnas en separat tråd för endast bilder och en man kan kommentera alla fantastiskt duktiga i?
    Hålla koll på två trådar? Låter krångligt... Men TS får väl ta ställning till om det är okej att vi skriver i hennes bildtråd eller om hon hellre vill starta en egen prattråd till bildtråden.
  • Anonym
    Moflo skrev 2012-06-13 08:59:44 följande:
    Hålla koll på två trådar? Låter krångligt... Men TS får väl ta ställning till om det är okej att vi skriver i hennes bildtråd eller om hon hellre vill starta en egen prattråd till bildtråden.
    Ja kanske, men samtidigt är det så jobbigt nu när man måste leta sida för sida för att hitta de fantastiska bilderna! Glad.

Frågan var väl mest riktad till TS Känns lite som att det börjar bli mer och mer ett gå-ner-i-vikt-forum bara med träningstips m.m.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-13 09:58:22 följande:
    Ja kanske, men samtidigt är det så jobbigt nu när man måste leta sida för sida för att hitta de fantastiska bilderna! Glad.

Frågan var väl mest riktad till TS Känns lite som att det börjar bli mer och mer ett gå-ner-i-vikt-forum bara med träningstips m.m.

Håller med!! Vill ju se bilder i denna i och med att rubriken lyder så, inte massa annat pladder, det finns det gott om i andra trådar.
  • Anonym
    Dreaming01 skrev 2012-06-13 10:07:29 följande:
    Ni är så grymt duktiga!! Riktigt bra jobbat!

ha ha.. som sagt...
  • tteessssaa

Här kommer min längd och vikt.

Längd: 171cm

Startvik: 65,5Kg i söndags

Nuvarande vikt: 64,4kg       

• Anonym
    tteessssaa skrev 2012-06-13 12:14:44 följande:

Här kommer min längd och vikt.

Längd: 171cm

Startvik: 65,5Kg i söndags

Nuvarande vikt: 64,4kg       

Alltså detta är ingen gå-ner-i-vikt-tråd utan en tråd för de som har gått ner i vikt där de kan visa sina nya fina kroppar och ev. dela med sig av hur de gick till väga.
  • Anonym

min längd: 168

min startvikt: 64

min målvikt: 53

nuvarande vikt: 60

• Anonym

Vilken rolig tråd! Här hoppar jag in.

Väger idag 76 kg, har 65 som mål.

Hur äter ni? Jag funderar att börja med gi eller lchf. Ska försöka träna några gånger i veckan också.   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-13 12:18:42 följande:
    Alltså detta är ingen gå-ner-i-vikt-tråd utan en tråd för de som har gått ner i vikt där de kan visa sina nya fina kroppar och ev. dela med sig av hur de gick till väga.
    En del är kanske lite tröga?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.