• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (#14)
    Maria1982 skrev 2012-06-06 20:26:57 följande:
    Jag springer på 6min/km och siktar på 4.30 på korta distanser. Men sen kroknar jag ju efter 1.5 km som det är nu
    Bara att bita ihop och köra på, förr eller senare släpper det!

Vad har ni för problemområden tjejer och killar?
    Jag hatar min bak och lovehandels... Hur jag än gör försvinner det aldrig...
    Jag tror du får välja. Vill du bli sprinter eller vill du bli långdistanslöpare? Du kan inte bli båda. Det är helt olika typ av träning.

Om du ska bli långdistanslöpare ska du springa i ett tempo som är behagligt för DIG. Strunta i tider, det är inte viktigt. Det viktiga är att orka så länge som möjligt. Alla kan springa skitsnabbt i 1.5 km. Men få springer ett marathon. Värt att tänka på
  • Vanilla ice queen

Nu 64kg (har tyvärr ingen bättre helbild)

Före 76kg (178cm lång)

Här är min viktresa. Jag har i normala fall inte problem med vikten men efter 3e barnet vart jag stressad när kilona inte lossnade och här är en bild 2år efter att hon födde detta är februari 2011 och jag har fortfarande extrakilona och väger på bilden 76kg trots att jag tränade regelbundet. Tröttnade efter ett tag på alla dieter och slutade banta (käkade naturdiet och försökte äta massor med sallad alternativt strunta i kolhydrater osv, det fungerar ej på mig...) Började äta ordentligt och som jag kände för men tänkte på mängden och då lossnade det och de extra 12 kg ran av mig på mindre än ett år...

Screw you guys i'm going home!
  • Blomman85

Vanilla ice queen, vad fin du är! Bra jobbat!

• Vilda Tiger
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-08 06:55:42 följande:

Nu 64kg (har tyvärr ingen bättre helbild)

Före 76kg (178cm lång)

Här är min viktresa. Jag har i normala fall inte problem med vikten men efter 3e barnet vart jag stressad när kilona inte lossnade och här är en bild 2år efter att hon födde detta är februari 2011 och jag har fortfarande extrakilona och väger på bilden 76kg trots att jag tränade regelbundet. Tröttnade efter ett tag på alla dieter och slutade banta (käkade naturdiet och försökte äta massor med sallad alternativt strunta i kolhydrater osv, det fungerar ej på mig...) Började äta ordentligt och som jag kände för men tänkte på mängden och då lossnade det och de extra 12 kg ran av mig på mindre än ett år...

Jag tyckte iofs du var otroligt fin och söt på förebilden med. Men ändå  -grattis till din viktnedgång! Härligt jobbat!
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • tteessssaa

En nya tjej i tråden på snart 24år.
    Börjar min viktresa idag och ska gå ner från startvikten 65,5kg till 60kg är 171cm lång.
    Går och springer med stavar med 6kg motstånd i vilket har bra effekt.
    Samt 40st situps samt 40st plankan fördelat på 20st om gången.
    Kosten ser ut som vanligt då min mat ingår i min lön men undviker kolhydrater samt socker.       

• Moflo
    tteessssaa skrev 2012-06-10 11:41:00 följande:
    En nya tjej i tråden på snart 24år.
    Börjar min viktresa idag och ska gå ner från startvikten 65,5kg till 60kg är 171cm lång.
    Går och springer med stavar med 6kg motstånd i vilket har bra effekt.
    Samt 40st situps samt 40st plankan fördelat på 20st om gången.
    Kosten ser ut som vanligt då min mat ingår i min lön men undviker kolhydrater samt socker.       
    40 plankor? Hur länge står du åt gången då?
  • tteessssaa

1 planka så står jag ca 10sek om det vad du undrare. Kör plankan ståendes på knäna då jag föredrar den då jag annars får så väldigt ont i fötterna kallas även plankan för nybörjare.
    Kör 20st på raken och sen 20 vid ett senare tillfälle på dagen.
    Gör situps i 2 delar och har benen i luften hela tiden ej i golvet. 
    Går en intensiv promenad på ca 30-45min ibland 60min 1ggr om dagen.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.