• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Moflo
    tteessssaa skrev 2012-06-10 23:15:21 följande:
    1 planka så står jag ca 10sek om det vad du undrare. Kör plankan ståendes på knäna då jag föredrar den då jag annars får så väldigt ont i fötterna kallas även plankan för nybörjare.
    Kör 20st på raken och sen 20 vid ett senare tillfälle på dagen.
    Gör situps i 2 delar och har benen i luften hela tiden ej i golvet. 
    Går en intensiv promenad på ca 30-45min ibland 60min 1ggr om dagen.
    Okej, då kan jag bara tipsa dig om att det får mycket bättre effekt om du gör färre och står längre åt gången. Jag gör 3 x 1min, vilket bara blir 20 sek färre än dina 20. För grejen med plankan är ju just den statiska rörelsen och ju längre man orkar hålla den desto mer utmanar man musklerna. Och försök gärna att göra några på fötterna, och när du inte orkar mer så går du ner på knä. Men all träning är förstås bättre än ingen träning, kämpa på!
  • Göteborgsbruden
    TRImmortal skrev 2012-06-12 10:32:13 följande:
    Hey, TS.. jag såg dig på aftonbladet precis. Kul! Grymt jobbat och bra tips! :)

Haha, hade jag missat. Tack!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Boost
    Göteborgsbruden skrev 2012-06-12 10:55:59 följande:

Haha, hade jag missat. Tack!

Länk länk länk :)!!
  • nillse
    tteessssaa skrev 2012-06-11 16:01:25 följande:
    Tack för tipset.

Måste tipsa som 2 produker jag använder som är superbra dels är det en rockring med vikter i samt gåstavar med motstånd.

Här kommer rockringen: www.clasohlson.com/se/Rockring-Asaklitt/Pr349... pris 249kr

Här kommer stavarna och jag har 6kg som mostånd:
    www.clasohlson.com/se/Träningsstav-BungyPump/... pris 999kr

Dessa 2 redskap använder jag vid träningen.  

Den rockringen har jag också och tycker den är jättebra
  • tteessssaa

Ja den är super.
    Rekomenderar att prova stavarna och dom är mycket mer effektiva än vad man kan tro. 

• Anonym (påG!)

Vägde i januari i år 112 kg, har gått ner 22 kg sedan dess och har ca30 kg kvar.. ska bidra med bilder när jag är klar ;)

• Anonym

Är inte det här enbart en bild- och kommentar tråd? Obestämd Kanske borde finnas en separat tråd för endast bilder och en man kan kommentera alla fantastiskt duktiga i?

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.