• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jon the papa

MER BILDER TILL FOLKET ! Haha just ja det är jag som spårar mest, sorry...... igen. 

Ni får en rygg och bakbild som plåster på såret, ska sluta lchf tjöta nu :)

Lite kärlekshantag men de ska la väck snart :) Idag frossade jag i mig en pizza dock, bara för att det va gott hehe.

• EmeNo11

Väldigt mycket OT! Och även fast jag ätit lchf är jag extremt trött på alla som försöker tvinga på andra de, man gör de som fungerar för en själv.

• Lily of the Hollow

Jag har gått ner 8 kilo på 5 veckor. Vill inte slänga upp bilder än Möjligtvis i sommar  
    Det var varit på ren deff med mycket lite ris, potatis och pasta. Det mesta av mitt kolhydratintag är grönsaker. Undviker att äta för mycket fett, men äter MYCKET protein. 2g/kg kroppsvikt. Däremot håller jag mitt kcal nere med hjälp av köksvåg och appen "kaloriräknaren." Jag vill ligga på -1kg i veckan för att behålla mina muskler. Kvarg is the shit

På det gymmar jag 3-4 gånger i veckan. 

• Anonym (Linda)

Hej!

Har inga bilder, men måste säga att detta var en väldigt inspirerande tråd!!

Grymt bra jobbat av er alla!!

Jag och maken har X antal kg att gå ner, enl BMI ska jag gå ner ca 30kg och maken ca 50kg , då hamnar vi på 57kg samt 80kg (väger nu  87kg samt ca130kg)

Realistiskt tänk så är jag grymt nöjd om jag tappar ca 20kg och han ca 30kg...

iaf, är nu så inspirerad att vi ska fota oss ikväll, för att ha en utgångspunkt, och försöka ta tag i detta!! En gång i tiden gick jag ner massor, men tyvärr så föll jag tillbaka i gamla banor och kilona smög sig på, samka med säkert! Jag vet att jag kan!!        

• wela1
    Jon the papa skrev 2012-08-21 23:28:33 följande:
    MER BILDER TILL FOLKET ! Haha just ja det är jag som spårar mest, sorry...... igen. 

Ni får en rygg och bakbild som plåster på såret, ska sluta lchf tjöta nu :)

Lite kärlekshantag men de ska la väck snart :) Idag frossade jag i mig en pizza dock, bara för att det va gott hehe.

Mycket imponerad! Vilka kärlekshandtag?!

Testade lchf i 6 månader men gick inte ner i vikt men mådde bra. Har minst 10kg att gå ner innan jag är nöjd. Bytte till viktväktarna men ojoj då kom sötsuget tillbaka. Så nu funderar jag på lchf igen...
  • Nemiia
    Göteborgsbruden skrev 2012-08-21 23:18:55 följande:
    Snälla, ta lchf tjafset privat/annan tråd.
    sorry ts jag vill inte vara ot så skriver inte mer
  • LinneaEleonora

Svartvita bilden är jag gravid och den vänstra är efter att jag fött. Detta var 2009.

Nu är jag gravid igen men väger mycket mindre. Har gått ner med hjälp av LCHF.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.