• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jon the papa
    skånetös78 skrev 2012-08-27 17:41:39 följande:
    21kg mellan bilderna. Började med lchf 1:e januari och vägde då 84kg, väger nu 63 och har hittat mitt sätt att leva. Är inte riktigt klar ännu men tar det i den takt kroppen vill.

Grattis grattis och bra jobbat :) 
  • Limus
    skånetös78 skrev 2012-08-27 17:41:39 följande:
    21kg mellan bilderna. Började med lchf 1:e januari och vägde då 84kg, väger nu 63 och har hittat mitt sätt att leva. Är inte riktigt klar ännu men tar det i den takt kroppen vill.

Superbra jobbat! Har du span på hur många kalorier du ätit per dag?
    Två chamtroll, -07 och -11.
  • skånetös78
    Jon the papa skrev 2012-08-27 18:07:41 följande:
    Grattis grattis och bra jobbat :) 
    Tack så mycket!
  • skånetös78
    Limus skrev 2012-08-27 19:35:00 följande:
    Superbra jobbat! Har du span på hur många kalorier du ätit per dag?
    Har noll koll på kalorierna men har ätit mig mätt vid varje måltid utan att bli "proppmätt".
  • MissGrimm

62 kg (äter fortfarande dåligt)

62 kg

Tänkte posta lite bilder på mina framsteg. Inte minskat i vikt (snarare ökat :D) men fettprocenten och musklerna har det hänt mycket med.

Gått upp till 63 kg och hela kroppen har blivit mycket fastare. Omkretsen runt överarmarna är samma på båda bilderna, men som synes så är det myyycket mindre fläsk som hänger ner :P

Anar man några magrutor kanske?
  • Göteborgsbruden

Puffar upp tråden lite för att sprida inspiration

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • wannaseeyoudisco

Ehm.. Om ni undrar vad Hitler gör på bilden är det en utställning om andra världskriget i Berlin, så ni inte får för er något!

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.