• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nemiia
    Anonym skrev 2012-08-23 18:03:55 följande:
    Vilken skillnad! Har du också kört LCHF som alla andra i den här tråden?

Alla kör inte lchf:)
  • Nemiia
    trollunge86 skrev 2012-08-23 17:49:37 följande:
      delar med mig jag med! från 70kg till 56, :)

Verkligen snyggt!
  • trollunge86

Haha ja faktiskt! Ätit så i lite mer än 1,5 sista året har det inte hänt nått men hållt mig i samma vikt, men jag har trivts så bra så hållt mig kvar! Har senaste veckorna börjar äta lite normalt igen då jag fått lite noja på att magen ska bli tokigt när jag äter kolhydrater och jag aldrig mer ska kunna äta det, sen ska jag börja på gymmet med! Då kan det behövas lite! :) men jäkligt glad och nöjd e jag över att ha lyckats!! :))) hejjar på er alla och mig sj för vill ner/bygga om lite mer!

• Anonym (LCHF)
    trollunge86 skrev 2012-08-23 18:18:27 följande:
    Haha ja faktiskt! Ätit så i lite mer än 1,5 sista året har det inte hänt nått men hållt mig i samma vikt, men jag har trivts så bra så hållt mig kvar! Har senaste veckorna börjar äta lite normalt igen då jag fått lite noja på att magen ska bli tokigt när jag äter kolhydrater och jag aldrig mer ska kunna äta det, sen ska jag börja på gymmet med! Då kan det behövas lite! :) men jäkligt glad och nöjd e jag över att ha lyckats!! :))) hejjar på er alla och mig sj för vill ner/bygga om lite mer!
  • Jon the papa

Deam, bra jobbat, wärry wärry tjusig ;) 

• hoppitossan

Jisses vad bra gjort! Några tips? ;)

• trollunge86

Tack alla söta!! :)) jag ställde mig på vågen (som jag inte hade gjort på ett par år) och blev chockad över talet som stod där, bestämde mig och blev jävligt envis! + att det var roligt för vi var ett par tjejer i umgängeskretsen som började samtidigt! Tokläste alla LCHF forum, å då jag tycker det är roligt att laga mat, så tyckte jag alla nya recept var skoj! Blev lite av en "tävling" mellan oss tjejer, jag låg i botten, gick väldigt sakta för mig, men då fick jag mer jävlar anamma att jag ska minsann också lyckas! Och det gjorde jag, mer än jag hoppats på! :) så ge inte upp! Mer jävlar annamma!!! :)))

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.