• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • micksaan

I april 2010 föddes min första dotter och jag vägde 110 kg dagen före hon föddes (35 kilos uppgång under graviditeten).

Här är jag i samband med dopet, 3 månader efter födseln. 

Under jul samma år.

I juli 2011, 3 kilo ifrån startvikten och vi lyckades bli gravida med syskon.

I slutet på mars 2012 kom vår andra lilla tjej. Vägde 113 kilo när hon föddes och hade med andra ord även denna graviditet gått upp stadiga 35 kilo.

Jag i samband med dopet, c:a 3 månader efter förlossningen.

Idag 8 månader efter förlossningen pendlar jag nog fortfarande kring 100, kanske nåt kilo mindre förhoppningsvis (vågen hemma är trasig). Ska snart sluta amma, sen ska jag ta hårda kampen mot alla mina kilon. Min målvikt är 68 så har kring 30 kilo att gå ner. Återkommer med fler bilder under resans gång/efter resans slut.

Saga 100408 & Tuva 120322
  • Anonym

Fy fann vad grymma ni är!

Jag kör stenhårt nu för att komma ner till min målvikt till januari, återkommer med bilder då!

• Tessa606
    mamita64 skrev 2012-11-18 17:29:35 följande:
    Men vad fin du är nu. Superdupersnygg

Tack, vad glad jag blev nu
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.