• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jon the papa
    wela1 skrev 2012-08-22 16:54:28 följande:
    Mycket imponerad! Vilka kärlekshandtag?!

Testade lchf i 6 månader men gick inte ner i vikt men mådde bra. Har minst 10kg att gå ner innan jag är nöjd. Bytte till viktväktarna men ojoj då kom sötsuget tillbaka. Så nu funderar jag på lchf igen...
    Haha man tackar, de syns lite mer från sidan än bakifrån. Samma sak hände mig första vevan för länge sedan.

Men visa sig att jag åt massa saker som jag "trodde" va lchf, många saker som man inte tänkte på, en sketenpåse tacokrydda i skitgod köttfärs,bacon, ost gratäng gjorde att den gick från i princip det mest lchf du kan äta till nått i det extremaste du kan äta om du vill få kärlekshandtag. Liten miss men gjorde att man gick upp snarare än ner. Kika på min länk(tryck på bara visa mig) så kan du få lite mattips. 

( OBS lovar att bilda mer snart och itne lchf tjöta! , men svara bara hehe)  
  • Jon the papa
    LinneaEleonora skrev 2012-08-22 19:52:49 följande:
    Svartvita bilden är jag gravid och den vänstra är efter att jag fött. Detta var 2009.

Nu är jag gravid igen men väger mycket mindre. Har gått ner med hjälp av LCHF.

Tjusigt, och tjusig :) 
  • wela1
    Jon the papa skrev 2012-08-22 21:32:46 följande:
    Haha man tackar, de syns lite mer från sidan än bakifrån. Samma sak hände mig första vevan för länge sedan.

Men visa sig att jag åt massa saker som jag "trodde" va lchf, många saker som man inte tänkte på, en sketenpåse tacokrydda i skitgod köttfärs,bacon, ost gratäng gjorde att den gick från i princip det mest lchf du kan äta till nått i det extremaste du kan äta om du vill få kärlekshandtag. Liten miss men gjorde att man gick upp snarare än ner. Kika på min länk(tryck på bara visa mig) så kan du få lite mattips. 

( OBS lovar att bilda mer snart och itne lchf tjöta! , men svara bara hehe)  
    måste vara lite blind för någon länk finner jag inte... Glad

Kan du lägga upp den igen?
  • Anonym (Lisa)

Åh vilken rolig tråd! 

Har nyligen satt igång efter sommaren. Tänkte att jag skulle lyckas denna gång.. 

Skulle vara en dröm att få lägga in före och efterbilder!

Så jag hoppas att få återkomma. Tills dess äter jag lchf och inspireras av er alla duktiga killar och tjejer!

• wela1
    Jon the papa skrev 2012-08-22 22:27:48 följande:
    www.facebook.com/media/set/?set=a.10151009309...

Vet att det fattas recepten, hehe utlovat dessa länge nu, men gör så mycket på känn så det är svårt, För det mesta ser man vad som är i haha 
    Såg ju farligt gott ut men jag tycker att jag ätit liknande... hmmm ett nytt försök på gång!
  • Anonym
    trollunge86 skrev 2012-08-23 17:49:37 följande:

delar med mig jag med! från 70kg till 56, :)
    Vilken skillnad! Har du också kört LCHF som alla andra i den här tråden?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.