• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Bubsan
    wannaseeyoudisco skrev 2012-11-07 01:03:49 följande:
    Ehm.. Om ni undrar vad Hitler gör på bilden är det en utställning om andra världskriget i Berlin, så ni inte får för er något!
    Hehe, ibland inser man att andra kan se saker man inte tänkte på när man slängde upp bilden
  • Anonym (Tina)

missgrimm: Shit vilken skillnad på när du har mer muskler och bara är tunn! Detta motiverar mig verkligen till att träna också och inte bara att gå ner i vikt!

• Jon the papa

Många massa grattis till wannaseeyoudisco och kör hårt Missgrimm !  :) Det är så kul att träna när man ser att det händer nått. Vet inte men det fick nästan lite motsatt effekt för mig när det kom till träning innan man man hade de där bilringarna som brydde min buk. Men gjorde precis ett album på facebook där jag lägger upp mina för och efterbilder. Så kan ju lika gärna lägga upp dem här också :) En eller två ligger med tidigare någonstans i tråden men Den är ju 80 sidor lång typ. Bilderna är i någorlunda tidslig ordning.

Första ska ju ses från vänster till höger dock hehe. Annars blir det ju lite fel.

Och en med 3 månader styrketräning 2 ggr i veckan. 

Fortsätt kämpa nu alla duktiga :) 

• Jon the papa

ops blev lite felstavningar, Menade att träningen va mycket tråkigare innan när man hade massa bilringar och hull som dålde framstegen. Jaja hoppas ni förstod. 

• Carolinalovetobias
    Jon the papa skrev 2012-11-07 12:02:49 följande:
    ops blev lite felstavningar, Menade att träningen va mycket tråkigare innan när man hade massa bilringar och hull som dålde framstegen. Jaja hoppas ni förstod. 
    Jättebra jobbat!!
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-11-18 10:51:31 följande:
    Min bild är för stor för att se snygg ut här... Så ni får klicka istället :)
    i.imgur.com/VEQBu.jpg

104-72.3
    Skitbra jobbat!!!
  • Toboas
    Ellaria skrev 2012-11-18 10:51:31 följande:
    Min bild är för stor för att se snygg ut här... Så ni får klicka istället :)
    i.imgur.com/VEQBu.jpg

104-72.3
    Imponerande!
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.