• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (A)

Jag har inga helkroppsbilder, utan enbart ansiktsbilder, men det får gå ändå. Min målvikt är 55 kilo (jag är 159 cm) så än är det lite kvar Glad
  • Anonym (55kg)

Vill börja med att skriva starkt jobbat till er alla och vilka härliga resor alla gjort!
    Jag gick upp snabbt 5kg innan jag blev gravid med vår första son och gick då upp till 60kg. Efter graviditeten/FL så hamnade jag på en vikt på 62kg. Nu under sista graviditeten gick jag upp 22-24kg och hamnade på en vikt på 73,5kg efter graviditeten/fl. Vår andra son föddes den 26februari.

Den 10 september 2012 bestämde jag mig att nu måste jag förändra mitt liv. Jag mådde inte alls bra varken psykiskt eller fysiskt. Det var bara jobbigt att gå och hämta posten.

Jag har i skrivande stund gått ned till 62,2kg och har som mål att gå under 60kg innan nyår. Så jag har alltså tappat 11,3kg sedan den 10sep. Mitt största mål är att komma till 55kg till mina 166cm. En vikt som jag alltid har trivs med.

Jag har byggt upp och känner att jag har mycket mer muskler nu än innan jag vägde 55kg. Då jag bara var smal och inte hade speciellt mycket muskler. Jag får nämligen på mig mina gamla kläder som jag hade då dock satt de lite lösare.

Här kommer två bilder på min förändring. Har dock ingen dagens bild utan detta är ett resultat på 6veckor(10sep-19okt) och då hade jag gått ned 5kg men tappat mer än 10cm runt både rumpa och magen.  

• Anonym (A)

Gud vad kul! Älskar såna här bilder. Grattis till er alla som fått set resultat.. jag hoppas bli en av er snart.

Idag väger jag 77 kg och vill ner till 64 kg. (planerar bebis 2014)

• mamita64
    stjierna skrev 2012-11-19 22:57:21 följande:
    Före- och efterbild. Idag väger jag 88, så några kilo till minus sen bilden togs. Målet är runt 70 nånstans :)

matildaslchf.files.wordpress.com/2012/10/2012...
    Vilken skillnad.
    Jag hade aldrig gissat på att du vägde 90 kg på bild två, trodde mindre. Du fördelar bra va?

Själv väger jag nu runt 70 kg. Jag slutade röka och la på mej runt 12 kg
    Har som minst vägt 45 kg i vuxen ålder, det var efter mitt tredje barn- Men min idealvikt ligger på 55-58.
    Jag har aldrig någonsin bantat eller gått på diet, och har inga planer på det nu heller. Jag tror på mindre mat, rätt mat och motion. Går alltid ner på sommaren när jag jobbar, både på jobb och i trädgården, inte så mkt men jag bygger ju muskler också
  • Anonym (e)

Hej alla!

Shit vad duktiga ni är! Jag har ca 15- 20 kilos övervikt som bara väntar till jag ska ta tag i mitt problem!

Men en fråga till er alla. Försvann era celluliter automatiskt? Eller har ni gjort något för att de ska försvinna eller de kanske finns kvar? Har de kanske blivit tydligare?

För det är det jag hatar mest med min kropp. Fettet kan jag mer eller mindre leva med men dessa satans celluiter alltså! Haha :P 

• mamita64
    Anonym (55kg) skrev 2012-11-19 12:22:20 följande:

Vill börja med att skriva starkt jobbat till er alla och vilka härliga resor alla gjort!
    Jag gick upp snabbt 5kg innan jag blev gravid med vår första son och gick då upp till 60kg. Efter graviditeten/FL så hamnade jag på en vikt på 62kg. Nu under sista graviditeten gick jag upp 22-24kg och hamnade på en vikt på 73,5kg efter graviditeten/fl. Vår andra son föddes den 26februari.

Den 10 september 2012 bestämde jag mig att nu måste jag förändra mitt liv. Jag mådde inte alls bra varken psykiskt eller fysiskt. Det var bara jobbigt att gå och hämta posten.

Jag har i skrivande stund gått ned till 62,2kg och har som mål att gå under 60kg innan nyår. Så jag har alltså tappat 11,3kg sedan den 10sep. Mitt största mål är att komma till 55kg till mina 166cm. En vikt som jag alltid har trivs med.

Jag har byggt upp och känner att jag har mycket mer muskler nu än innan jag vägde 55kg. Då jag bara var smal och inte hade speciellt mycket muskler. Jag får nämligen på mig mina gamla kläder som jag hade då dock satt de lite lösare.

Här kommer två bilder på min förändring. Har dock ingen dagens bild utan detta är ett resultat på 6veckor(10sep-19okt) och då hade jag gått ned 5kg men tappat mer än 10cm runt både rumpa och magen.  

Du ser jättefin ut. Förstår att du har tränat rätt mycket. Men har du gjort något mer?
  • Anonym (55kg)
    mamita64 skrev 2012-11-20 12:40:07 följande:
    Du ser jättefin ut. Förstår att du har tränat rätt mycket. Men har du gjort något mer?
    Tack så mycket! :) Jag har alltid ätit VÄLDIGT mycket slisk och åt godis, kakor och annat gått väldigt mycket varje dag. Drack mycket dricka också. Så jag har under dessa 2,5månad som jag tränat slutat helt med allt slisk och har som högst ätit 2,5 mörk chokladkaka från marabo premium.

Jag har tränat ungefär 5-6ggr/vecka. Då har jag tagit pw antigen med syskonvagnen eller enkelvagnen allt från 6-8km/dag men oftast går jag 6km eller så kör jag ett pass på crosstrainern och då är det också 6km. Vissa veckor har jag kört både pw och crosstrainern ¨på samma dag. Ungefär 2-3gg/vecka kör jag 6km pw + 6km crosstrainer. Sedan har jag kört inneträning efter en film som heter fast och välformad från Iform som är på 45min. Där man tränar i stort sätt alla muskler. Kör efter filmen 2-3ggr/vecka.

För lite drygt en månad sedan började jag med LCHF och för 3veckor sedan har jag börjat simma drygt 1timme en gång i veckan.     

Jag har dessutom väldigt lätt att gå ned i vikt och har alltid kunnat äta vad jag vill och hur mycket jag vill men under graviditeterna så har min kropp varit som en svamp och sugit åt sig allt jag ätit....  
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.