mamita64 skrev 2012-11-20 12:40:07 följande:
Du ser jättefin ut. Förstår att du har tränat rätt mycket. Men har du gjort något mer?
Tack så mycket! :) Jag har alltid ätit VÄLDIGT mycket slisk och åt godis, kakor och annat gått väldigt mycket varje dag. Drack mycket dricka också. Så jag har under dessa 2,5månad som jag tränat slutat helt med allt slisk och har som högst ätit 2,5 mörk chokladkaka från marabo premium.
Jag har tränat ungefär 5-6ggr/vecka. Då har jag tagit pw antigen med syskonvagnen eller enkelvagnen allt från 6-8km/dag men oftast går jag 6km eller så kör jag ett pass på crosstrainern och då är det också 6km. Vissa veckor har jag kört både pw och crosstrainern ¨på samma dag. Ungefär 2-3gg/vecka kör jag 6km pw + 6km crosstrainer. Sedan har jag kört inneträning efter en film som heter fast och välformad från Iform som är på 45min. Där man tränar i stort sätt alla muskler. Kör efter filmen 2-3ggr/vecka.
För lite drygt en månad sedan började jag med LCHF och för 3veckor sedan har jag börjat simma drygt 1timme en gång i veckan.
Jag har dessutom väldigt lätt att gå ned i vikt och har alltid kunnat äta vad jag vill och hur mycket jag vill men under graviditeterna så har min kropp varit som en svamp och sugit åt sig allt jag ätit....