• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • mamita64
    Anonym (55kg) skrev 2012-11-20 15:29:37 följande:
    Tack så mycket! :) Jag har alltid ätit VÄLDIGT mycket slisk och åt godis, kakor och annat gått väldigt mycket varje dag. Drack mycket dricka också. Så jag har under dessa 2,5månad som jag tränat slutat helt med allt slisk och har som högst ätit 2,5 mörk chokladkaka från marabo premium.

Jag har tränat ungefär 5-6ggr/vecka. Då har jag tagit pw antigen med syskonvagnen eller enkelvagnen allt från 6-8km/dag men oftast går jag 6km eller så kör jag ett pass på crosstrainern och då är det också 6km. Vissa veckor har jag kört både pw och crosstrainern ¨på samma dag. Ungefär 2-3gg/vecka kör jag 6km pw + 6km crosstrainer. Sedan har jag kört inneträning efter en film som heter fast och välformad från Iform som är på 45min. Där man tränar i stort sätt alla muskler. Kör efter filmen 2-3ggr/vecka.

För lite drygt en månad sedan började jag med LCHF och för 3veckor sedan har jag börjat simma drygt 1timme en gång i veckan.     

Jag har dessutom väldigt lätt att gå ned i vikt och har alltid kunnat äta vad jag vill och hur mycket jag vill men under graviditeterna så har min kropp varit som en svamp och sugit åt sig allt jag ätit....  
    Jag önskar nästan att jag drack en massa dricka och åt sötslisk för så skulle jag ju kunna sluta med det och tappa mina extrakg. men dricka dricker jag aldrig och godis är mkt sällsynt,. Ok jag bakar en del, det gör jag och jag äter ju det jag bakar ;)
    Tack för bra tips i alla fall.
    Jag går väldigt mycket, för jag har ingen bil. Så nu under sommaren när jag jobbade så gick jag till och från jobbet en del dagar ( en mil ) och på själva jobbet gick jag en halvmil, plus att jag lyfte mkt. Hemma jobbade jag i trädgården i minst två timmar per dag och dessutom så åt jag på regelbundna tider.
    Nu när jag är utan jobb, så blir det mycket sitta inne, ligga i soffan äta sent på kvällen Alltså inget bra. Och jag har fastnat i riskakor, typ som ett beroende, inte heller bra

Den filmen från I Form har du köpt den eller finns den på deras hemsida?
    Själv går jag på Zumba två gånger i veckan nu. Detta kommer nog så småningom att visa vissa resultat
  • Mizzii

Ni som gjort sånna förvandlingar hur bar ni er åt?
    Hur mycket tränade ni och vad?

• Anonym (55kg)
    mamita64 skrev 2012-11-20 16:51:30 följande:
    Jag önskar nästan att jag drack en massa dricka och åt sötslisk för så skulle jag ju kunna sluta med det och tappa mina extrakg. men dricka dricker jag aldrig och godis är mkt sällsynt,. Ok jag bakar en del, det gör jag och jag äter ju det jag bakar ;)
    Tack för bra tips i alla fall.
    Jag går väldigt mycket, för jag har ingen bil. Så nu under sommaren när jag jobbade så gick jag till och från jobbet en del dagar ( en mil ) och på själva jobbet gick jag en halvmil, plus att jag lyfte mkt. Hemma jobbade jag i trädgården i minst två timmar per dag och dessutom så åt jag på regelbundna tider.
    Nu när jag är utan jobb, så blir det mycket sitta inne, ligga i soffan äta sent på kvällen Alltså inget bra. Och jag har fastnat i riskakor, typ som ett beroende, inte heller bra

Den filmen från I Form har du köpt den eller finns den på deras hemsida?
    Själv går jag på Zumba två gånger i veckan nu. Detta kommer nog så småningom att visa vissa resultat
    Du kämpar på bra och du kan bygga muskler och därför går du inte ned. Jag använder mig mest av måttbandet!

Filmen köpte jag på tradera. Finns massor av olika träningsfilmer om man söker på iform eller träna hemma!  
  • Anonym (Tjockis)

Favoritar och hoppas kunna bidra med bilder snart!

• stjierna

Mizzii: jag har visserligen 15 kg kvar (men även tappat 15 kg), men jag svarar ändå ;)
    Jag har inte tränat nämnvärt - typ tre pass på gymet och kanske 5 långpromenader sedan jag började, alltså inget som kan ha påverkar mycket. Jag har däremot lagt om kosten, och det verkar ju funka :)

• mamita64
    Anonym (55kg) skrev 2012-11-20 20:12:22 följande:
    Du kämpar på bra och du kan bygga muskler och därför går du inte ned. Jag använder mig mest av måttbandet!

Filmen köpte jag på tradera. Finns massor av olika träningsfilmer om man söker på iform eller träna hemma!  
    Tack.
    Då ska jag kolla Tradera

Det känns jobbigt tycker jag, för jag har alltid varit underviktig snarare än överviktig.
    Har mest legat runt 50-53, men ända ner till 45 kg som vuxen och detta efter jag fått alla mina barn.
    Så slutade jag röka för drygt 4 år sen och då gick jag upp och upp, så går jag ner en del kg ( inte så mkt )  när jag springer runt och sliter på sommaren och så upp igen på vintern. Nu går jag och äldsta dottern på Zumba, jag behöver få ett bra flås och jag älskar att dansa, tappar jag i vikt så är det en bonus. Dottern behöver tappa sina kg från graviditeterna ( två barn på ett år )
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.