• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • amorvincitomniia
    Anonym (A) skrev 2012-11-19 09:28:49 följande:

Jag har inga helkroppsbilder, utan enbart ansiktsbilder, men det får gå ändå. Min målvikt är 55 kilo (jag är 159 cm) så än är det lite kvar Glad
    vad söt du är :)
  • EnsamMammaTillTvå

Tre kilo till målvikt och låg med magsjuka i natt. Tänkte att turen i oturen är att jag närmar mig mitt mål. Vägde mig imorse och vågen visar samma som igår, o dagen innan det o dagen innan det... Så ovärt.

• Anonym (Tina)

ensam mamma till två: De sista kilona kan vara sega! Kanske kroppen sparar lite på energin nu när du är sjuk och inte får i dig så mkt...

• EnsamMammaTillTvå

Ja jag har verkligen fastnat på en platå nu. Ska gå ner allt innan jul så om jag så ska köra massiv fasta så ska de väck innan dess. :)

• Anonym (Tina)

Det fixar du! Rör på dig mkt och vänta ut det så ska det nog börja gå ner snart igen! Men vänta tills du mår bra igen såklart :)

• rockmaya

Nu: 63kg

Då:135 kg

Tid:ca 2 år
    Hur?: La om kosten och började träna (ej OP) 

• Toboas
    rockmaya skrev 2012-11-21 09:37:14 följande:

Wow!
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Göteborgsbruden
    rockmaya skrev 2012-11-21 09:37:14 följande:

Wow, bra jobbat!!

Skitbra jobbat alla andra också, ni är superinspirerande!

Själv är jag gravid i vecka 31 nu men längtar tills jag kan börja ta tag i vikten igen så jag kan nå min målvikt på 65 kg Har gått upp drygt 7-8 kg hittills, känns ok.   
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.