Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Songbird, vi tar mezzo som andra alternativ. Om det blir något annat så står du väl med på telefonlistan så jag kan skicka ett sms.
Fika 13.30 på Clara´s Tisdag 14 mars
Nina & Emma
Maria & Ida
Maria & Tyra
Linda & Meja
Kristina & Lovisa
Miia & Amelia
Malin & Ludwig
Hej på er allihop!
I dag var det väl ändå en väldigt vacker dag.
Nu kommer snart våren. Äntligen!
Fika 13.30 på Clara´s Tisdag 14 mars.
Mezzo som andra alternativ, om Clara´s är fullt.
Nina & Emma
Maria & Ida
Maria & Tyra
Linda & Meja
Kristina & Lovisa
Miia & Amelia
Malin & Ludwig
Marie-Louise & Freja
Dags att nanna kudden.
God natt!
Bra promenad Ludwig sov i 2 timmar dock lite sent på dagen med tanke på natten....
Jättehärlig promenad igår, det får vi göra fler gånger.
Kunde Ludwig sova igår sedan?Meja o jag sov som stockar. Snart kommer ännu ett nytt par o tittar på vår lägenhet...det enda positiva med det är att man blir tvungen att hålla lite ordning
Han sov skapligt dvs som han brukar men idag har han bara sovit 1 timme på förmiddagen, är detta en ny trend att sova lite dagtid?
Å, vad det låter trevligt med en promenad! Hoppas jag kan vara med o ses snart igen. Det har varit fullt upp ett tag nu, men om 2 veckor ska det nog ha lugnat ner sig lite.
Förresten, är det någon som har plockat ur liggdelen i vagnen? Har ni åkpåse då istället?
Fröken: vi pratade igår om att det var så länge sedan du och Ylva var med. Är allt bra med dig o Vilhelm? Jag har fortfarande mjuliften kvar...men snart är det nog dags att ta ur den (tycker att hon ligger mer inbäddad nu och åkpåse blir väl ett måste i sittvdelen när vädret är som det är.
Viola74: Meja har också börjat sov mindre på förmiddagen...brukade alltid förrut somna i soffan med henne sovandes på min mage.