• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • StinaTina

Songbird, vi tar mezzo som andra alternativ. Om det blir något annat så står du väl med på telefonlistan så jag kan skicka ett sms.

• viola74

Fika 13.30 på Clara´s Tisdag 14 mars

Nina & Emma
    Maria & Ida
    Maria & Tyra
    Linda & Meja
    Kristina & Lovisa
    Miia & Amelia
    Malin & Ludwig

• Elouise

Hej på er allihop!

I dag var det väl ändå en väldigt vacker dag.
    Nu kommer snart våren. Äntligen!

Fika 13.30 på Clara´s Tisdag 14 mars.
    Mezzo som andra alternativ, om Clara´s är fullt.

Nina & Emma
    Maria & Ida
    Maria & Tyra
    Linda & Meja
    Kristina & Lovisa
    Miia & Amelia
    Malin & Ludwig
    Marie-Louise & Freja

Dags att nanna kudden.
    God natt!

• viola74

Bra promenad Ludwig sov i 2 timmar dock lite sent på dagen med tanke på natten....

• ligre

Jättehärlig promenad igår, det får vi göra fler gånger. Kunde Ludwig sova igår sedan?Meja o jag sov som stockar. Snart kommer ännu ett nytt par o tittar på vår lägenhet...det enda positiva med det är att man blir tvungen att hålla lite ordning

• viola74

Han sov skapligt dvs som han brukar men idag har han bara sovit 1 timme på förmiddagen, är detta en ny trend att sova lite dagtid?

• fröken

Å, vad det låter trevligt med en promenad! Hoppas jag kan vara med o ses snart igen. Det har varit fullt upp ett tag nu, men om 2 veckor ska det nog ha lugnat ner sig lite.

• fröken

Förresten, är det någon som har plockat ur liggdelen i vagnen? Har ni åkpåse då istället?

• ligre

Fröken: vi pratade igår om att det var så länge sedan du och Ylva var med. Är allt bra med dig o Vilhelm? Jag har fortfarande mjuliften kvar...men snart är det nog dags att ta ur den (tycker att hon ligger mer inbäddad nu och åkpåse blir väl ett måste i sittvdelen när vädret är som det är.

• ligre

Viola74: Meja har också börjat sov mindre på förmiddagen...brukade alltid förrut somna i soffan med henne sovandes på min mage.

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4