Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Criwi, det är nog inget vi ger honom i matväg, för på kvällen ammar jag bara. Nu har han somnat utan att kräkas så vi får hoppas det håller i sig, att det bara var nåt tillfälligt.
Håller med om att vädret var UNDERBART idag. Jag satt ute och solade mot en vägg en lång stund medan V sov i vagnen, våren är här nu. Tjoho!!
Fröken, så skönt att han somnade med maten i magen.
Här har vi haft full rulle sedan 05.00, då var Emma hungrig och sedan dess så är det bara bus som gäller.
Jag däremot vill bara sova.
Oj, vad man hinner när man är uppe tidigt.
Nu sover Emma, jag däremot är piggelin. Får se hur det går senare, blir väl jättetrött i kväll.
Sonja, var ligger busfabriken? Hur stora barn finns det lek för?
Oj, missade en fikaförfrågan.
Jag har inget inbokat (som jag minns just nu iaf) på måndag. Kan tänka mej både fika och att gå en sväng vid 15.30/16 tiden.
Ju tidigare dess bättre, så hellre 15.30. Emma går och lägger sig så tidigt och blir bara jättegrinig om hon inte får som hon vill.
15.30 kan gå, det är direkt efter simmet, så det tar ett tag att bli klar eftersom V krånglar med ätandet efteråt varje gång. Men vi brukar vara klara 15.30 eller strax därefter.
Nina busfabriken är för alla åldrar. De hade inhängnat ett ställe för dom mindre som kryper, alltså perfekt för Lovina. De hade lite bollar, mjuka saker och efter väggarna hade dom en massa grejer som dom kunde pilla på. Hur bra som helst för dom mindre. Man behövde inte alls vara orolig att dom skulle göra sig illa nånstanns. Det är ju gratis för föräldrar och barn under ett år. Sen hade dom biljardbord, spel, tidningar och internet för föräldrarna att sysselsätta sig medan barnen lekte, dom större barnen alltså. Men det var många föräldrar som också kröp omkring och åkte rutschkanor.
Kram Sonja
Hej tjejer!
Hoppas alla blivit av med tråkiga magsjukor, det är ju så träligt.
Ulle, vad tycker ni om babysimmet, ni hade väl börjat nu?
Det låter roligt med busfabriken Mysan, borde testas någon gång.
Tezz, jo mer promenader vore trevligt.
Fröken, Ja promenad och fika nu på måndag passar bra.
Längtar efter att våren ska komma för att stanna!!!
Blir det någon fika på tisdag? Jag kan inte på måndag.
Jag kan inte heller fika imorgon, för då fyller jag år! Om inte alla vill komma hit och äta tårta förståss :)
Tisdagsfika vore trevligt...
Criwi: det verkar just nu kvitta om det är skumpig väger eller inte för Sagas del, hon slår ändå upp ögonen när hon har sovit mellan 30-45 minuter. Kan snart ställa en klocka efter henne.
Saga har börjat äta massor på natten, i natt matade jag henne när jag gick och la mig vid 22, sedan ville hon ha mat runt halv två, sedan vid halv fyra och därefter vid sju. Är det fler bebisar som "dummar" sig så här? Saga är ju drygt 5½ månad, tycker att hon borde kunna börja sova hela nätter, inte vilja ha mat ännu oftare...
Det ser inte ut som om det blir fika imorgon (måndag).
Jag tror jag tar en liten sväng ut till Tornby istället. Sambons dotter fyllde år igår och jag måste handla present till henne, hon dyker upp här till helgen.
Ha en trevlig söndagskväll.
Tezz GRATTIS på födelsedagen. Hoppas att det blir en bra och rolig dag.