Digestive skrev 2012-06-16 02:11:01 följande:
Hoppar över det rent löjliga.
"Vill inte förminska det på något vis, men jag tycker det är märkligt att du inte blir mer upprörd över stolligheterna om du förstår vad jag menar."
Min intellektuella ställning har ingenting med min emotionella att göra.
"Detta är idealet och absolut möjligt, men ytterst ytterst sällan med organiserad totalitär monoteism."
Det kan jag hålla med om och vi går troligtvis mer isär angående metoderna som ska göra det hela mer möjligt.
"Det är jag dock, en skillnad mellan oss antar jag. Jag är emot fri tillgång till vapen etc av den anledningen."
Även jag ser gränser i saken.
"Jag med, men först när vi är där så att säga"
Håller med dig även här och antar ungefär som ovan att vi snarare går isär i hur utvecklingen ska ske.
"Varför kallar du mig inte för Ior längre? :("
Vissa saker måste man helt enkelt förtjäna och förtjäna på nytt!
> Hoppar över det rent löjliga.
Det är inte löjligt. Sarkasm indeed, men inte larv.
>Min intellektuella ställning har ingenting med min emotionella att göra.
Det har min, även om jag ofta påstår att så inte är fallet. Jag känner det samma från dig med, även om dina känslor är annorlunda från mina.
>Det kan jag hålla med om och vi går troligtvis mer isär angående metoderna som ska göra det hela mer möjligt.
Jo jag antar det, för mig har monoteistiska religioner förbrukat sitt förtroende för att förvalta mänskligt välmående.
>Även jag ser gränser i saken.
Oki, så vi har båda gränser men olika nivåer då?
>Håller med dig även här och antar ungefär som ovan att vi snarare går isär i hur utvecklingen ska ske.
Jo, jag är helt klart mer restrektiv än dig
Hårda bud angående Ior, en fin åsna men ingen arkitekt...precis som herren skapt honom