• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Gulletuss
    Linn77 skrev 2013-03-12 12:14:18 följande:
    Har gått ner 0,7 kg denna vecka vilket blir totalt 6,5 kg. Så nu har jag fått börja använda bälte till alla byxor, härligt!

Skoj!
    Så härligt när resultat börjar bli synligt och kännbart!
  • Gulletuss

I dag ger jag mig en klapp på axeln igen, för jag har varit ute och gåggat en liten runda i solen! Det går bättre och bättre med löpningen. Än så länge kan jag ju bara springa ungefär ½ km i sträck (men jag gör ju fler löpintervaller på en runda). Men med lite jävlar anamma ska det nog kunna bli 1 km inom en rimlig framtid!

Skönt att ha fått lite flyt i träningen och att vågen äntligen samarbetar med mig! Totalt har jag gått ner 5.8 kg. Jag har 3,1 kg kvar till nästa delmål. Därefter får jag se vart jag lägger ribban.

• iwannarock
    Har gått ner 0,7 kg denna vecka vilket blir totalt 6,5 kg. Så nu har jag fått börja använda bälte till alla byxor, härligt!
    Grattis Gud va härligt att behöva ta fram skärpet
  • Magdalena82

Underbart, bra jobbat!!!
  • Scruffy

Ikväll har jag simmat 1 km och sedan har jag promenerat ihop 2 bonuspoints. Nu ska jag slappa resten av kvällen. Imorgon är det invägning på VV.

• Linn77
    Scruffy skrev 2013-03-12 21:13:27 följande:
    Ikväll har jag simmat 1 km och sedan har jag promenerat ihop 2 bonuspoints. Nu ska jag slappa resten av kvällen. Imorgon är det invägning på VV.
    Du är väl värd att slappa efter allt motionerande. Lycka till imorgon!
Svar på tråden Några fler viktväktare?