Gulletuss skrev 2013-03-13 07:36:01 följande:
Jag är lite bitter, för min tänkta lilla motionsrunda är inställd i dag. Det har kommit ca 1 dm snö! Förbaskade väder! Jag vill ha vååååååååååååååår!!!!!
Jag vill också ha vår. Är så trött på snö och is. 
Jag vill ha bar mark.
Är så irriterad, jag använder ju VV stegräknare som har räknat ut ett dagligt antal steg som anses hälsosamt och när jag har nått det så börjar den räkna bonus points.
Jag knäpper alltid på den på morgonen när jag klär på mig och jag tittade inte närmare på den idag. Det stod dag 7 och då skulle man ställa in den på nytt med nuvarande vikt och det gjorde inte jag.
Sedan var jag och lämnade in bilen och promenerade hem och då har den inte räknat ut någonting eftersom jag inte ställt om det. Promenaden var säkert på 45 minuter. 
Nu har jag spänt fast den, men jag tror säkert att jag redan har tagit mina 6000 steg....
Får se hur den räknar när jag går och hämtar den, sedan får jag väl plussa på själv efter dagens slut.
Inte för att jag vill äta upp pointsen utan mest för att se hur många jag kan komma upp i under en vecka.
På dem sex första dagarna kom jag upp i 20 bonuspoints och då har jag INTE räknat 1 km simning på 30 minuter igår.