mamaciiita skrev 2013-03-23 00:44:06 följande:
Jag har inte kommit igàng med nàgon motion.. Jag gàr ganska mkt i vardagen iof men skulle gärna komma igàng med att träna nàgot som pilates eller spinning..Hur tränar ni andra?
Min träning består i att ta raska promenader med inslag av jogging. Jag jobbar på att kunna löpträna. Sen blir det oftast lite träning med hantlar + sit ups och andra övningar när jag kommer hem, uppvärmd efter en gåggingrunda.
MEN denna veckan har varit katastrofdålig. Alldeles för lite träning och dålig koll på maten. Jag är nöjd om jag inte får ett + vid morgondagens vägning....
Magdalena82 & KellyJones: Stort grattis till era fina resultat!
Scruffy skrev 2013-03-24 11:28:01 följande:
Vet inte vad dert beror på, men jag känner mig riktigt sliten. Trött och orkeslös. Har inte ätit så mycket frukt och grönt den senaste veckan. Åt ju inte så mycket heller, mån-ons, om det är det dom spökar. Igår tog jag bara en promenad och har nu tagit en på morgonen. Sedan blir det tennis i em. Ska försöka få i mig mera grönt dem närmaste dagarna o se om det hjälper.
Trist! Hoppas du piggnar till snart! Det kan kanske vara din tandläkar-bantnings-kost som inte var så bra trots allt!