• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • GladaFrun

-1 kg idag, puh! 3 kg ner till målvikten igen!

• Mollan77

Här tickar det också neråt :) sakta men säkert. Jag hoppas att jag passerar 10-kilosstrecket denna vecka. Har varit på semester, kalas, haft bjudningar hemma osv. men kunnat hålla mig i skinnet. Det enda jag har att klaga på är träningen.... Jag har fortfarande inte kommit igång!! Imorgon bitti är nog en bra dag för ett spinningpass med lite bra musik tror jag

• vildaV

Hej! Idag har jag börjat ta tag i min vikt! Vet att det går om man verkligen vill men svårt med sockerberoendet...

• Mallas

Fidelis ad urnam - Tack för peppen! Har sista semesterveckan nu och det har blivit uppstyrd matlagning och tid för olika sorters motion. Invägning på måndag men nu är iallafall halva veckan avklarad.

Bra jobbat alla ni som fortsätter gå ner i vikt även nu under sommaren!

• Mollan77

-10kg nu!!! Så gött! Det går superbra nu :) firade med att köpa ett par nya tröjor. Barnen har haft födelsedag också och jag har inte ens smakat på tårtan :) känner inte att jag behöver det alls längre.
    Nästa vecka blir det vägning på vv-möte. Ska bli kul att gå dit och visa hur duktig jag har varit :)

• YummyMami

Pysslar hemmavid själv med viktväktarek historian, på måndag öppnar lokalen efter sommaruppehållet, då kommer jag skriva in mig.

Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • GladaFrun

Ligger i soffan och äter ostbågar med barnen...

Svar på tråden Några fler viktväktare?