• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Mallas

Två veckors "synd" försvann på en veckas viktväktande. Vägde in mig i morse på -3,7 kg! Kan inte riktigt förstå hur det gick till om jag ska vara ärlig. Var på bröllop i lördags och kalas igår och åt utan att peta i maten. Men jag klagar inte utan kör vidare och hoppas på att vågen fortsätter neråt i rimlig takt.

• Luckiest

Gött Mallas! Då blir man inspirerad kan jag tro!

Jajja: Så himla surt alltså. :( Har du ringt och pratat med någon konsulent om vad det skulle kunna bero på?

• mamaciiita

-0,1 den här veckan.. men det var ganska väntat ändå, jag har ju ätit över veckobonusen! Nu blir det nya tag!

• YummyMami
    jajja skrev 2012-08-06 15:44:38 följande:
    Sedan 1 maj! Har gått ner 3 kg sen tog det stopp

aj?! Konstigt.. äter du upp de ppn dutjänar på träningen? Regelbundna tider? Jag går mest upp men gick ner 250gram när jag åt var tredje timma. Har varit bortrest under helgen och glömt var tredje timma ätandet. Men ska ta mig i kragen imorgon!
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • jajja

Nä jag äter aldrig upp pointsen från träningen jag orkar inte äta så pass mycket. Äter kanske 4 frukter per dag, som mest.
    Äter regelbundet oxå....

• Fidelis ad urnam
    jajja skrev 2012-08-06 21:15:10 följande:
    Nä jag äter aldrig upp pointsen från träningen jag orkar inte äta så pass mycket. Äter kanske 4 frukter per dag, som mest.
    Äter regelbundet oxå....
    Sluta äta frukt. Äter du t.ex. banan får du i dig många extra kalorier. 
Svar på tråden Några fler viktväktare?