• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • YummyMami
    Mollan77 skrev 2012-08-02 20:14:28 följande:
    -10kg nu!!! Så gött! Det går superbra nu :) firade med att köpa ett par nya tröjor. Barnen har haft födelsedag också och jag har inte ens smakat på tårtan :) känner inte att jag behöver det alls längre.

Nästa vecka blir det vägning på vv-möte. Ska bli kul att gå dit och visa hur duktig jag har varit :)

Ooo vad jag längtar vill att bli minus tio! GRATTIS!
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • GladaFrun

107 pp fick jag i mig igår... nya tag idag!!!

• Fidelis ad urnam
    GladaFrun skrev 2012-08-04 07:10:05 följande:
    107 pp fick jag i mig igår... nya tag idag!!!
    ha ha ha. jag VET hur det känns! 
    Men så länge inte alla dagar ser ut så är det ingen större fara. Jag hade en riktigt pissig helt förra helgen. Åt godis fredag, lördag OCH söndag :-O
    Igår visade vågen -0,9 ändå.

• GladaFrun

Hihi, de flesta brukar nog inte räkna sina pp en sån dag

• Fidelis ad urnam
    GladaFrun skrev 2012-08-04 10:48:34 följande:
    Hihi, de flesta brukar nog inte räkna sina pp en sån dag
    Jag är, tyvärr, smått besatt av att räkna mina points JÄMT. 
  • GladaFrun

Det är bra jag gör det inte alltid, men resultatet blir MYCKET bättre när jag gör det!

• Zandrha

När jag var på sommarfest i juni slutade jag räkna vid 81 pp, om jag hade hållt mig undan alkoholen och brieosten hade jag kanske klarat mig inom veckobonusen. Jag gick ner den veckan iaf, men jag undrade hur mycket jag hade gått ner om jag hade "skärpt" mig! :)

• mamaciiita

Jag hade en pointsfri dag igår när jag var på tjejmiddag! Hade tänkt räkna men det blev för om
    ständigt tillslut. Jag drack vad jag kände för men höll mig ändå från att äta chips och godis och åt inte överdrivet mycke mat, får se vad vågen visar på måndag!

• Fidelis ad urnam
    mamaciiita skrev 2012-08-04 20:13:09 följande:
    Jag hade en pointsfri dag igår när jag var på tjejmiddag! Hade tänkt räkna men det blev för om
    ständigt tillslut. Jag drack vad jag kände för men höll mig ändå från att äta chips och godis och åt inte överdrivet mycke mat, får se vad vågen visar på måndag!
    Därför har jag invägning på fredagar, för då är lördagen långt ifrån invägningsdagen och vikten hinner stabilisera sig om jag har en räknefri-dag (som aldrig blir räknefri...men det blir för många points)
Svar på tråden Några fler viktväktare?