• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Sannizen

Hej på er! Jag blev online-medlem idag. :) Någon som har lite bra tips och råd på min resa? :) Kan bara säga att jag är jättedålig på att äta.. Det är väl mitt största problem. Får äta 35 pp om dagen och nu har jag hittills fått i mej 24 pp. Finns det ett minimum på antal pp om dagen?

• Mallas

Är det någon som vet om vv fortfarande säljer pp-guiden? Kollade i webbshopen men där fanns den inte. Det kanske bara är något som säljs på möten om den nu fortfarande säljs?

• lillamillan
    Mallas skrev 2012-07-25 21:17:04 följande:
    Är det någon som vet om vv fortfarande säljer pp-guiden? Kollade i webbshopen men där fanns den inte. Det kanske bara är något som säljs på möten om den nu fortfarande säljs?
    Vet faktist inte. Men har du en iphone kan du ladda hem deras gratis app och där i finns allt. Alla varor och alla recept, calculator osv.
  • Mallas

Har appen men tycker det tar sån tid att räkna om recept med den så jag funderade på de gamla traditionella vägen. Sitter ogärna med datorn på kvällarna men har vv på webben så jag får nog ta en eller ett par kvällar och räkna om favoritrecepten framför datorn istället.

• GladaFrun

Sannizen - du bör äta minst 26 pp per dag för att få i dig alla näringsämnen.

Mallas - kolla efter butiksguiden

• Sannizen

Tack så mycket för svaret.
    Jag åt lite yoghurt och knäckemacka med salamiost på på kvällen, så tillsist kom jag upp i 31 pp iaf. :)

• mamaciiita

Är lite nyfiken på hur många points man får äta sen när man ska hålla vikten..? Någon som vet? Det är ju kanske individuellt men på ett ungefär..?

• GladaFrun

Jag håller målvikten på ca 32-35 pp + veckobonus

• GladaFrun

Du har 49 pp som du använder precis som du vill under en vecka, äter lite mer varje dag el tex sparar till helg eller fest

Svar på tråden Några fler viktväktare?