• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Smuliz84

Idag fick jag gå ur vv igen då vi ska få en liten till Glad
    Men har nu gått ner 11 kg sedan prinsen kom i maj förra året och har sammanlagt gått ner  26 kg under min tid på vv.
    Kämpa på för det lönar sig!  Glad

• YummyMami
    The past is now skrev 2012-08-16 19:21:21 följande:
    Ja men då så då kör jag järnet! Tack!!

Jag skrev mig in på viktväktarna i måndags och längtar till nästa möte! Vill köpa matvåg!!
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • YummyMami
    Smuliz84 skrev 2012-08-16 19:25:39 följande:
    Idag fick jag gå ur vv igen då vi ska få en liten till

Men har nu gått ner 11 kg sedan prinsen kom i maj förra året och har sammanlagt gått ner  26 kg under min tid på vv.

Kämpa på för det lönar sig!  

26kg!!? Inte illa du, en hel liten människa på ca 11år du.
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • The past is now
    YummyMami skrev 2012-08-16 19:25:50 följande:

Jag skrev mig in på viktväktarna i måndags och längtar till nästa möte! Vill köpa matvåg!!

Ja jag måste ju också köpa en bra våg, har du tips på vilken? Jag ska kolla på hemsidan och då på min kommun så ska jag skriva in mig.
  • YummyMami
    The past is now skrev 2012-08-16 19:37:37 följande:
    Ja jag måste ju också köpa en bra våg, har du tips på vilken? Jag ska kolla på hemsidan och då på min kommun så ska jag skriva in mig.

De har nog bara en modell där, tror den är billigare än från ICA men kan lika gärna bli lurad som satan Kanske borde jämföra.. Hm..
  • The past is now
    YummyMami skrev 2012-08-16 19:41:28 följande:

De har nog bara en modell där, tror den är billigare än från ICA men kan lika gärna bli lurad som satan Kanske borde jämföra.. Hm..

Ja det tror jag också, men jag menade vilka tider och dagar man kan skriva in sig på. Förlåt för min otydlighet. *skämms*
  • The past is now
    Smuliz84 skrev 2012-08-16 19:25:39 följande:
    Idag fick jag gå ur vv igen då vi ska få en liten till Glad
    Kämpa på för det lönar sig!  Glad
    WOW! Grattis till allt. Vilken sporre du blev nu.
  • YummyMami
    The past is now skrev 2012-08-16 19:44:02 följande:
    Ja det tror jag också, men jag menade vilka tider och dagar man kan skriva in sig på. Förlåt för min otydlighet. *skämms*

Aha! Ja det är ju olika för olika ställen. Hemsidan deras berättar.
  • The past is now
    YummyMami skrev 2012-08-16 19:45:20 följande:

Aha! Ja det är ju olika för olika ställen. Hemsidan deras berättar.
  • mamaciiita
    YummyMami skrev 2012-08-16 19:25:50 följande:

Jag har en, köpt i usa dock! Kan säga att det är ofta som man uppskattar mat fel..

Just nu funderar jag på hur jag ska komma igång med att träna, jag börjar med att sätta upp träningsmål och inte bara viktmål. Så några av mina första träningsmål är: att träna minst tre gånger i veckan i minst 3 veckor, göra plankan regelbundet minst 6 ggr veckan i 1 månad, jogga i 30 minuter utan uppehåll.. sen blir det belöningar! Ska nog fota migsjälv också, det är ju svårt att mäta träningens effekt på kroppen annars.
Svar på tråden Några fler viktväktare?