Jag drömde att de sänkte min pp till 23,5 haha, värsta mardrömmen.. Har inte börjat veckan lika bra som vanligt utan redan tagit lite av bonusen, antar att det är anledningen till drömmen.. (hur mkt kan de sänka pp egentligen? började på 31 och har 29 nu..)
Mallas skrev 2012-08-22 09:17:33 följande:
Bra jobbat alla ni som envist kämpar, räknar och skriver. Ni kanske redan har sagt det tidigare i tråden men vad har ni för mål med er viktnedgång? Har ni satt upp en tidsplan? Använder ni er av någon form av belöning för att ni uppnått era delmål? Vad har ni lärt er om er själva under den första delen av resan? Många frågor blev det.
Min målvikt är 63 kg och just nu väger jag 82,1 så jag har en bit kvar! Men jag har gått ner 6,9 kg på 6 veckor nu så jag är ganska nöjd och stolt ändå :) Jag har satt upp en massa små delmål på ungefär vart tredje kg men alla är inte viktmål utan jag har även träningsmål och mått/storleksmål. Det stora målet just nu är -10 kg eller under 80 kg, då kommer det kännas att man har kommit en bit på vägen, just nu känns det som att jag skulle kunna gå upp till min startvikt ganska lätt men vid minus -10 kg så är man liksom på andra sidan känns det som!