• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Petrellie
    YummyMami skrev 2012-08-22 16:40:30 följande:

26 pp är det lägsta (jag dör om det finns lägre!). Så snart så sänker de den till det. Då när du kretsar kring 80något..

Jag har 26 nu och han sa att det kommer att sänkas med tiden när jag skrev in mig...
  • YummyMami
    Petrellie skrev 2012-08-22 17:13:45 följande:
    Jag har 26 nu och han sa att det kommer att sänkas med tiden när jag skrev in mig...

NEEEEEEJ!!!!! Alltså seriöst, jag kommer bli knäpp sen. Gissar att då är det 23pp sen..
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Petrellie

Enda trösten är ju att man kan motionera sig till fler. Och så får man bli bättre på att äta sådant som mättar och är noll eller billigt i pp.

• Wilmis07

26 är det lägsta läste jag på deras hemsida precis,innan var det 29.

YummyMami skrev 2012-08-22 16:40:30 följande:
    26 pp är det lägsta (jag dör om det finns lägre!). Så snart så sänker de den till det. Då när du kretsar kring 80något..
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • YummyMami
    Wilmis07 skrev 2012-08-22 17:37:41 följande:
    26 är det lägsta läste jag på deras hemsida precis,innan var det 29.

JAAAAAAAAAAAAA!!!! (säger väl allt vad jag känner och tycker)
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Petrellie
    YummyMami skrev 2012-08-22 17:41:44 följande:

JAAAAAAAAAAAAA!!!! (säger väl allt vad jag känner och tycker)

Hmm. Undrar vad det är för fascistisk konsulent jag har då som tydligt sa att det blir färre allteftersom.
  • YummyMami
    Petrellie skrev 2012-08-22 17:49:32 följande:
    Hmm. Undrar vad det är för fascistisk konsulent jag har då som tydligt sa att det blir färre allteftersom.

Haha! Bra fråga! Vi får se om det blir färre eller inte. Hon kanske tänkte enligt gamla tabellen.. Tror 20 var som lägst där..
  • Petrellie
    YummyMami skrev 2012-08-22 17:52:16 följande:

Haha! Bra fråga! Vi får se om det blir färre eller inte. Hon kanske tänkte enligt gamla tabellen.. Tror 20 var som lägst där..

Eller så snurrade han till det. Min kompis som var med vägde sig precis före mig, vi heter samma sak och hon var något tyngre och fick 28 så han kanske bara upprepade samma mantra.

Annars är han en rutinerad herre som helt lever på att vara konsulent, och har själv gått ner 70 kg!
  • YummyMami
    Sannizen skrev 2012-08-22 18:13:24 följande:
    Idag fick jag min första vv-stjärna!

-3,2 kilo på tre veckor. :) 

Jag vill oxå! GRATTIS!
Svar på tråden Några fler viktväktare?