• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

8185: va tråkigt men ändå skönt att du kan ladda om och att kroppen återhämtat sig ,, ett stort lycka till:) kramar

• themorethemerrier
    8185 skrev 2012-07-28 17:35:56 följande:
    Nu kom mensen. På utsatt dag också, det känns otroligt skönt att kroppen är i rätt cykel igen (29 dagar) då den låg på 35 dagar förra månaden.
    Lycka till alla
    Tråkigt men ändå skönt! Jag vill att min mens ska komma nu också för jag är så less på att bara vänta in den. Tog ett till test i morse, negativt. Så jag är garanterat inte gravid för det borde ha synts nu. Men min lutealfas måste ha förlängts eller något, för mensen har inte synts till än... Segt!
  • Anonym (Tessan)

The more; kanske den är längre ? Du har inte haft nån mens emellan MF och försöket nu? Så kanske den är lite förlängd .. Hoppas på det!! Känslan idag säger också mig att det inte blir något denna gång :( .. Men mensvärk till tusan fortfarande , men tycker bröstsmärtan har avtagit ,, men tar mig ett test på måndag eller så väntar jag till tisdag morgon ? Vad tycker ni har BIM nästa lördag

• themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-28 20:33:55 följande:
    The more; kanske den är längre ? Du har inte haft nån mens emellan MF och försöket nu? Så kanske den är lite förlängd .. Hoppas på det!! Känslan idag säger också mig att det inte blir något denna gång :( .. Men mensvärk till tusan fortfarande , men tycker bröstsmärtan har avtagit ,, men tar mig ett test på måndag eller så väntar jag till tisdag morgon ? Vad tycker ni har BIM nästa lördag
    Nej inte haft någon mens sen missfallet, och det var den 28/6! Ägglossningen kom ju senare än vanligt om man låtsas att missfallet var en vanlig mens. Men det kan ju ev vara så att det tar tid för ägget att fästa. Känns inte som att detta är någon exakt vetenskap!

Jag tänker inte testa igen, har bara ett test kvar och tidigast tisdag om ens då. Känns mest som att jag inväntar mensen just nu, dumt att slösa ett till test.

Om jag var du skulle jag försöka vänta till onsdag iaf, då kanske det kan synas något! Men jag VET hur svårt det är att hålla sig! ;) 
  • themorethemerrier

Nu fick jag mensvärk också! Då kommer den nog nu ikväll eller under natten. Skönt, då är inte lutealfasen förändrad ändå!

• Anonym (Tessan)

The more; va synd men nu bara ta nya tag!! Kommer säkerligen följa efter er nästa helg!! Då mensen kommer:( ,, ska nig vänta med o testa till onsdag morgon om jag nu kan :)!!

• gedansk
    themorethemerrier skrev 2012-07-27 13:05:13 följande:
    Vad brukar du ha för temp? Då använde mig av temp-metoden när jag väntade dottern men det är ju väldigt känsligt, man ska ta tempen innan man knappt ens satt sig upp i sängen och helst vid samma tidpunkt varje dag. Det stämde inte riktigt för mig heller, så jag vet faktiskt inte hur pålitlig den är...

Hej! Jag har inte fått mens efter missfallet än. Men jag fick ÄL cirka 20-21 dagar efter missfallets första dag, men då blödde jag också bara väldigt lite och i endast fyra dagar. Borde få mens nu i helgen eller kanske måndag tisdag, är lite osäker på när BIM är eftersom att ÄL-testet visade positivt tre dagar i rad.
    aha skönt då vet jag att äl inte börjat att strula. Jag har PCO så det har varit lite hoppigt med mensen tidigare. Det ska bli skönt när mensen kommer igång så att man vet att kroppen är på G igen.
  • Anonym (Tessan)

Hej mina vänner :) Äl + 8 idag och tror inte det blir något + denna gÅng :( ,, molande värk och lite tröttare än vanligt , men är säkert bara semester trött:) jaja kanske blir en maj bebis :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall