• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

jonie kan ju alltid hoppas:) fy sjutton va mina bröst har blivit tunga och dom ömmar och sticks:(..vet inte om det brukar vara så här men det tror jag inte för då skulle jag nog komma ihåg det:)...så får jag säga själv så tror jag faktiskt på ett + denna gång men har jag fel då jäklar har kroppen spelat mig ett rejält spratt!!! för om jag kommer ihåg rätt från mina 2 tidigare grav då jag fick mina 2 barn och nu gången jag fick MF så har det nog varit så här i brösten...står väl med näsan i brevlådan nästa vecka då mensen kommer:) he he

• Anonym (Tessan)

Hej på er:) idag lyser solen varmt;) idag har jag o min man barnvakt hela dagen sen även natten:) deras mormor ville att dom skulle vara med ute i stugan ,,, så vi åker på en liten road trip o försöker tänka på något annat :) hur är det med er ? Någon som testat än ? Kram kram

• 8185

Vad mysigt med en roadtrip.
    Jag tog ett test i morse, men inget plus :( Men det kände jag ju på mig iof, men jag hoppas ju alltid ändå ;)
    Nu är det bara att vänta på att mensen ska dra igång så jag kan börja med äl tester sen, för i augusti då SKA det bakas bebis.
    Ha en underbar dag!
    Kram    

• Anonym (Tessan)

8185; ja absolut rätt inställning :) tar det inte sig kör vi på i augusti ;) då jäklar blir det mys 2 gr om dagen :) jag testar på måndag får se om set visar något på äl +9 , BIM -5 :) har ont i magen idag också samt fått ont i svanken mer o mer ,, äl + 7 idag

• jonie

Tessan: Jag vet inte om det är möjligt men jag tror ta mig sjutton att jag tycker tiden går ännu saktare nu när jag väntar på att få se hur det går för dig än när jag själv väntade på att få testa, haha Hoppas du får se nåt på måndag!! Annars vet du att det kanske inte visar nåt förrän senare Ha det så mysigt på roadtripen!

8185: Jag hejar på dig i augusti!!!

• annaa83

Lajsa:  
    Åh det där med värk i skuldran har jag hört som symtom när det varit utomhavandeskap tyvärr. jag hade aldrig ont så högt uppe, jag kände bara en förfärlig värk nere vid äggstocken när den vred sig,,,pga cystan.  du kan ju ringa kk och be dem om svaret, så där ont ska du ju inte ha!!
    Hoppas vi får ordning på allt snart så vi kan få plus som håller! Är det ert första barn? Försökt länge?

• Anonym (Tessan)

Jonie: tack:) ja jag hoppas än , tog tempen i morse när jag vaknade samma tid som vanligt och jag har 37,7 ,, känns konstigt i kroppen ,, igår innan jag la mig fick jag nåt konstigt illamående kändes som jag skulle spy ett tag , men det gick över .. Vet inte om det var att jag ätit lite för gott:)

• Lajsa82
    annaa83 skrev 2012-07-28 10:25:01 följande:
    Lajsa:  
    Åh det där med värk i skuldran har jag hört som symtom när det varit utomhavandeskap tyvärr. jag hade aldrig ont så högt uppe, jag kände bara en förfärlig värk nere vid äggstocken när den vred sig,,,pga cystan.  du kan ju ringa kk och be dem om svaret, så där ont ska du ju inte ha!!
    Hoppas vi får ordning på allt snart så vi kan få plus som håller! Är det ert första barn? Försökt länge?

Jag ringer upp på måndag innan klockan 12 om ingen hört av sig...
    Vi har ett barn på 6 år och har väl försökt i perioder att kolla äl osv, men vi har aldrig haft skydd, sen så har jag varit överviktigt men nu gått ner all min övervikt så det kanske var det som gjorde att vi plussade nu, men nu längtar jag bara tills vi får klartecken att börja igen och att smärtan går över... hoppas med på att vi får i ordning på allt och att plussen kommer snart
    ღLisa och Williamღ
  • 8185

Nu kom mensen. På utsatt dag också, det känns otroligt skönt att kroppen är i rätt cykel igen (29 dagar) då den låg på 35 dagar förra månaden.
    Lycka till alla

Svar på tråden längtar efter + efter missfall