• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

weiiii snart är det dags o börja testa:) vet inte om jag ska prova ett test i morgon bitti eller om jag ska vänta till tisdag?...kommer bli så besviken om det inte visar något om jag tar ett i morgon...vet inte men är väl inte så vanligt o + på ÄL +9?? är väl bara du jonie:) jaja men snart är det ju tisdag:)

har ganska molande värk idag också och sticker i brösten...sen tycker jag mig ana lite illamående men vet inte om det är min vanliga halsbränna/knepiga mage:)

• jonie

Jag har hört om några fler än jag men det är kanske inte jättevanligt Om du testar och det blir negativt är det bara att komma ihåg att hcg-hormonet fördubblas varannan dag

• jonie

Spännande!!!
    Jag plussade ju med CB digitala med veckoindikator så tidigt men jag såg inget på de billiga stickorna då! På ÄL+11 kunde jag ana streck på dom först. Ska ta ett sånt när jag kommer hem, är på ÄL+15 nu så nu borde dom visa tydligt. Men som sagt, man kan få negativt på dom men positivt med CB

• Lajsa82

Ni med regelbunden mens, kom eran mens som vanligt efter missfallet eller dröjde det några månader innan den kom igång?

ღLisa och Williamღ
  • Lajsa82

Jo förresten, fick ni ett återbesök efter ert besök där dom konstaterade ett missfall, för att göra ett vul till och se att allt ser bra ut? läkaren bokade inte upp ett nytt besök för mig och vet inte om jag skall proppsa på ett nytt vul?

ღLisa och Williamღ
  • Anonym (Tessan)

Lajsa; min mens kom igång Direkt efter missfallet

• Anonym (Tessan)

Säger bara det fy fasiken va ont jag har i min mage , och nu idag började brösten ömma och sticka igen ,, det drar liksom i äggstockarna och ont i livmodern !! Åhh vill testa idag men vet att jag lär vänta till minst i morgon bitti med morgon urin :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall