• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

svårt o se kanske men fick ett väldigt svagt idag äl+8 på em urin...men det är väl ett sånt där spökstreck..men det är även kvar fast det gått några timmar?? får ta ett nytt i morgon ÄL+9 vad tror ni ,ni som kan detta:)?
  • Anonym (Tessan)

tillägger att detta knäppte jag efter nån timme efter testet togs då jag inte tänkte på att knäppa då,

• jonie

Attans, vill se från datorn men är inte hemma än! Kanske ser nåt väldigt svagt... Återkommer senare!

• Anonym (Tessan)

Gör så Jonie:) vad tror ni andra dom ser detta ? Vill höra vill höra :) men jag tror det är ett spök , men jag är ju tidig än också !

• Anonym (m)

ser helt klart en antydan till något tessan

• Anonym (Tessan)

Anonym m; åhh ja tänk om det är sant!! Och inte nåt fejk , o att jag är så pass tidig så att det blir så !!

• jonie

Jag har ingen aning om hur spök ser ut på dom testen men man ser ju något, helt klart!! Skrattande
    Veckoindikator i morgon? Flört 

♥ Gravid igen efter mf i juni ♥ BF april 2013 ♥
  • Anonym (Tessan)

ja något är ju där men det kan ju likagärna vara dom där spöken:(...nja väntar med veckoi.. och tar ett till vanligt CB i morgon bitti...:)

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-29 20:58:41 följande:
    ja något är ju där men det kan ju likagärna vara dom där spöken:(...nja väntar med veckoi.. och tar ett till vanligt CB i morgon bitti...:)
    Lova att slänga upp en bild Skrattande
    ♥ Gravid igen efter mf i juni ♥ BF 5 april 2013 ♥
Svar på tråden längtar efter + efter missfall