• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Vaknade vid halv sex och var tvungen att få på toa och sen gick det inte att somna om pga illamående så nu ligger jag nerbäddad framför TVn Väntar med spänning på att du ska vakna Tessan

• Anonym (Tessan)

Gomorron :) har precis slagit upp mina gröna:) ska ligga och dra mig en liten stund , fan tror inte att det är något :( kommer bli så besviken !!!

• Anonym (Tessan)

Tog ett clearblue och det kanske är ett litet svagt men nu har jag tappat hoppet :( .. Blir nog o försöka igen i augusti ,,, får ta ett nytt på onsdag o kolla :) då är jag på BIM - 3

• jonie

Ja men det är ju långt kvar! Du har ju inte BIM förrän lördag, än är det absolut inte kört! Känner du nåt?

• Anonym (Tessan)

Ja alltså har sån mensvärk , drar i äggstockarna och att brösten har blivit tyngre och ömmar .. Jo det är ju tidigt än , testar på onsdag morgon nästa gång;) men det kanske blir en majbebis:)

• jonie

Än är det spännande i alla fall Annars är det ju inte fel med en majbebis heller

• Anonym (Tessan)

Nej maj bebis är inte alls dumt:) ja det återstår o se denna vecka :)

• SabinaD

Hej! Jag hoppar in här :) Jag fick mitt första missfall i torsdags då var jag i vecka 5. Vill gärna på det direkt och försöka få plus. Hur går det för er här?

• Anonym (Tessan)

Sabina d: klart du ska hänga på här:) jag väntar på BIM som är på lördag , fick mitt missfall 9/ 6 och har haft 1 mens emellan ..

Svar på tråden längtar efter + efter missfall