• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Ja fy fan 2 på rad trodde jag inte:( så himla skönt o ha mina små en dag som denna, dom ger mig styrka!

• Anonym (Mia)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-07 19:24:12 följande:
    Ok men du kanske är gravid ändå:) .. Får se om vi försöker eller struntar i det ! Nä nu ska jag krama o pussa mina Gobitar! Kram på er

Tror inte det då testet idag visade negativt..
    Anonym (m) skrev 2012-08-07 20:14:06 följande:
    kunde inte hålla mig utan testade nu i kväll.

testade i torsdags och fick då gravid 1-2, när jag testade i dag fick jag gravid 2-3 så än så länge verkar det som om hcg ökar som det ska. men vågar inte riktigt slappna av än  
    Tror nog allt du kan lita på det :) Grattis.
  • Anonym (m)
    Anonym (Mia) skrev 2012-08-08 14:38:38 följande:

Tror inte det då testet idag visade negativt..

Tror nog allt du kan lita på det :) Grattis.
    tack, fast jag har fortfarande svårt att släppa det och ta det till mig.
  • Anonym (nervös)

Hej igen... Vet att jag inte är så aktiv på tråden , men nu behöver jag prata ut!!!!

Tessan jag är så ledsen för din skull. Jag vet hur det känns, jag hade likadant... 2 på rad =( Fast en ½ år i mellan...
    Men det är bara å ta nya tag, det gör jag nu och hoppas på det bästa...

Jag skulle ha haft min mens i helgen tror jag =) Har inte haft mens än efter mitt MF den 7 juli... Å jag har fortfarande inte fått den!!!! =(
    Köpte ett digitalt gravtest idag för att kolla... Men jag gjorde nåt fel, för jag fick bara fram en bok =( Så jäkla typiskt när jag bara hade ett test. Men jag får väl köpa ett nytt imon, om inte mensen har kommit då ;) hahaha

Till alla er - Ge inte upp!!!

• Anonym (m)
    Anonym (nervös) skrev 2012-08-08 19:21:52 följande:
    Hej igen... Vet att jag inte är så aktiv på tråden , men nu behöver jag prata ut!!!!

Tessan jag är så ledsen för din skull. Jag vet hur det känns, jag hade likadant... 2 på rad =( Fast en ½ år i mellan...
    Men det är bara å ta nya tag, det gör jag nu och hoppas på det bästa...

Jag skulle ha haft min mens i helgen tror jag =) Har inte haft mens än efter mitt MF den 7 juli... Å jag har fortfarande inte fått den!!!! =(
    Köpte ett digitalt gravtest idag för att kolla... Men jag gjorde nåt fel, för jag fick bara fram en bok =( Så jäkla typiskt när jag bara hade ett test. Men jag får väl köpa ett nytt imon, om inte mensen har kommit då ;) hahaha

Till alla er - Ge inte upp!!!
    så iriterande, det var jag också med om en gång, sedan dess så köper jag alltid ett två pak håller tummarna
  • Anonym (Tessan)

nervös: ja inge roligt alls o få 2 på raken men bara på't igen:) ska faktiskt pricka in ägglossningen och se om det tar sig nu i slutet av augusti:)..men det får ta den tid det tar!..håller tummarna för oss alla:).. va irriterande,ja köp ett nytt i morgon:) tänk om du skulle vara gravid:)!!!! Solig..

• Gumman1980

Hej alla!
    Någon här inne som tagit gravtest på bim - 5?
    Åh blr tokig har en del symtomer men vet inte om de är som att jag inbillar mig.  
    väntar är sååå lång. :/ 

• Anonym (rädd)

Hej, Jag har varit gravid två gånger föra året. Första gången hade jag ett utomkvedshavandeskap och sist hade jag ett fördröjt missfall i v.20
    Jag känner mej fortfarande inte redo men när jag vill bli gravid och tänker på de är jag jätterädd att de ska hända igen Rynkar på näsan Jag håller tummarna för er!!

• Anonym (Tessan)

Jag tog ett på BIM -5 men fick väldigt svagt! Nästan som ett spökstreck , tyvärr vart det tidigt missfall:(

• Anonym (Tessan)

Rädd; förstår din rädsla:(,, håller tummarna för er, kram

Svar på tråden längtar efter + efter missfall