• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-07 09:00:20 följande:
    Hej:) får hoppa in här igen .. Min känsla stämde igen , tog ett nytt digitalt imorse och det visade inte gravid!! Så något har avstannat !! :(.. KK ska runga vid 13 så får se vad dom säger , väntar bara på blödningen nu !! Tror o vi har pratat om att vi kanske ska ge oss nu!? Får se om nån vecka hyr vi känner !! Vi har ju 2 underbara barn:) lycka till alla här inne, en stor kram till er
    Ja något är väl kanske konstigt.
    Men blöder du något?
    Du kanske bara har väldigt lågt HCG denna grav??
    Min kompis plussade inte fören i vecka 8 pga lågt HCG.
    Det kanske går lite i vågor på dig än efter som att det är tidigt?
    Innan mitt missfall så plussade jag ju inte innan mens och inte heller samma dag
    eller några dagar efter. Fick ett svagt plus på dag fyra.

Jag vill ju så gärna att det går bra för er. Det är säkert ingen fara. hoppas jag!!!{#emotions_dlg.flower}

• Vårväntanochlängtan

Tessan: Fy vad jobbigt och tråkigt Rynkar på näsan Hoppas verkligen att det är som de andra tjejerna äger att det kan vara lite i vågor under den tidiga första tiden. Kramar{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Mia)

Testade nyss med ett test från rfsu och det va blankt. Så det va väl spökstreck jag fick på testlagrets. Mensen får gärna dyka upp.

• Anonym (Tessan)

ja nu så kom blödningen:(...men skönt att kroppen tar hand om det själv!!..räknar  detta som min första mensdag så om vi nu ska försöka så jag vet när ägglossning ska bli:) 

mia: vilken synd men hoppas din mens kommer snart,eller att du får ditt+...är du över BIm?

vårväntan: nästa gång är det din tur,och ni andra också:)

the more: hur går det för dig?

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-07 15:56:52 följande:
    ja nu så kom blödningen:(...men skönt att kroppen tar hand om det själv!!..räknar  detta som min första mensdag så om vi nu ska försöka så jag vet när ägglossning ska bli:) 

mia: vilken synd men hoppas din mens kommer snart,eller att du får ditt+...är du över BIm?

Usch vad ledsen jag är för eran skullGråter
    Finner inga ord till tröst.

• Anonym (m)

så tråkigt men som du skrev, skönt att kroppen tar hand om det själv, jag ska ta ett andra test i morgon bitti och se vad det säger.
  • Anonym (Mia)

Tråkigt tessan :( men skönt att kroppen kan sköta det själv. Hoppas det tar sig fort igen och vill stanna. Ja jag skulle haft mens i lördags så jag har passerat bim. Har sen i sändags haft lite annorlunda flytningar och ibland när jag torla mig kommer det lite rosa på pappret men inget alls som påminner om mens.

• Anonym (Tessan)

Ok men du kanske är gravid ändå:) .. Får se om vi försöker eller struntar i det ! Nä nu ska jag krama o pussa mina Gobitar! Kram på er

• Anonym (m)

kunde inte hålla mig utan testade nu i kväll.

testade i torsdags och fick då gravid 1-2, när jag testade i dag fick jag gravid 2-3 så än så länge verkar det som om hcg ökar som det ska. men vågar inte riktigt slappna av än  

• themorethemerrier

Men nej Tessan! Fy vad orättvist!
Svar på tråden längtar efter + efter missfall