• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (nervös)

Hej jag har varit hemma från jobbet idag, då jag har denna hemska huvudvärk (läs migrän)...
    Men när jag vaknade var den nästan helt borta, men det ända jag kunde tänka på var att ta ett gravtest... så jag for iväg till stan å köpte ett.

Mycket riktigt jag ÄR gravid 2-3 (enligt ett digitalt)... Men snälla jag skulle behöva att alla håller tummarna denna gång!
    Vet inte om jag skulle palla med ett 3:e MF...
    Tjoho!!!!
    Å detta var direkt efter MF, jag hann inte ens få nån mens.

• Anonym (nervös)

Förresten kan man lita på de digitala???
    Jag tog ett test i torsdags och då var jag inte gravid... Verkar skumt att jag nu ska vara i 2-3.... ELLER???

• 8185

Wow grattis nervös!!! Jag håller alla tummar och tår för dig.
    Jag tror inte du behöver oroa dig. Klart att du är gravid!
    Kram

• Anonym (Tessan)

Nej men Gud!!! Va roligt!!! Ett jätte stort grattis!!! Klart du är gravid och det kommer gå sååå bra:) håller tummarna för dig!!! När hade du BIM ? eller så har du ordentligt med Hcg :) och det är ju jätte bra , mina stog bara på 1-2 dom ändrade sug aldrig så det låter ku jätte bra:) Alltså har du inte haft någon mens? Körde du med ägglossningstest? Jätte stort grattis:) kramar

• Anonym (nervös)

TACK ALLA!!!!
    Det är så kul, men jag vågar inte tro på det än.... Lite nervös liksom =)
    Jag har inte kört med äl-test (har aldrig gjort)... Så egentligen vet jag inte exakt när jag har BIM...
    Jag fick min blödning till MF den 7 juli, å blödde ca 5 dagar som en vanlig mens för mig. Så jag vet inte om jag kan räkna därifrån för då är jag i v5 nu...
    Nopp ingen mens emellan....!!!!

• Dalo3a

Du har ju trots allt 2 ungar, så du kan nog bli gravid trots missfall.

• Anonym (m)
    Anonym (nervös) skrev 2012-08-09 12:55:29 följande:
    Hej jag har varit hemma från jobbet idag, då jag har denna hemska huvudvärk (läs migrän)...
    Men när jag vaknade var den nästan helt borta, men det ända jag kunde tänka på var att ta ett gravtest... så jag for iväg till stan å köpte ett.

Mycket riktigt jag ÄR gravid 2-3 (enligt ett digitalt)... Men snälla jag skulle behöva att alla håller tummarna denna gång!
    Vet inte om jag skulle palla med ett 3:e MF...
    Tjoho!!!!
    Å detta var direkt efter MF, jag hann inte ens få nån mens.
    så skoj, stort grattis

ska hålla alla tummar jag kan 
  • Sussgirl

Grattis!!

Längtar själv efter att få börja försöka igen efter Mf.. blöder ff så detär bara att vänta =(  

• Anonym (Tessan)

ja jag blöder än jag också men det verkar ha avtagit lite nu redan...vill ha det här gjort nu,men jag är så rädd att det ska bli ett 3 missfall om jag nu skulle bli med barn igen:(...får jag det ska jag kräva en tid direkt till kvinnokliniken:!!!!!!! för då är det något fel i mig.. har ju aldrig haft något sådant och nu 2 på raken! kanske om det blivit något fel efter jag fött mina 2 eller nåt?Gråter

• Vårväntanochlängtan

Nervös: Grattis! Klart vi håller tummarna så de vitnar{#emotions_dlg.flower}

Tessan: Ibland händer det oförklarliga saker, kanske var kroppen inte redo ännu efter det första MF eller så var det något annat som inte stämde. tror inte det är fel på dig. Tittade på en dokumentär om hur barn blir till för ett tag sedan och det är ju ett rent under att det blir. Så mycket som kan gå fel i olika faser trots att det oftast går bra.
    Om du nu lyckas bli gravid igen så tror jag verkligen att det går vägen 

Svar på tråden längtar efter + efter missfall