• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

vår väntan: ja det är ju faktiskt ett mirakel att det ens kan bli ett barn:;)...jo hoppas o håller tummarna:)

• Anonym (Längtan)
    Anonym (nervös) skrev 2012-08-09 14:34:34 följande:
    TACK ALLA!!!!
    Det är så kul, men jag vågar inte tro på det än.... Lite nervös liksom =)
    Jag har inte kört med äl-test (har aldrig gjort)... Så egentligen vet jag inte exakt när jag har BIM...
    Jag fick min blödning till MF den 7 juli, å blödde ca 5 dagar som en vanlig mens för mig. Så jag vet inte om jag kan räkna därifrån för då är jag i v5 nu...
    Nopp ingen mens emellan....!!!!
    Grattis så roligt!!!
    Ska hålla mina tummar för eran skull{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Mia)

Stort Grattis Nervös :) Tror det kommer gå jättebra denna gången, ska hålla tummar och tår för dig.

Min mens kom sen i onsdagskväll..

• Anonym (Försöker igen)

Jag är ny här....fick ett MA konstaterat i v.10 9/7 och 14/7 skrapades jag akut pga stora blödningar Det var mitt andra MA på knappt 2 år men har fått ett barn där imellan.

Jag hade gjort ett tidigt vul i v. 6+0 och då såg allt bra ut med tickande hjärta men strax efter det har graviditeten avstannat och fostret hade redan tillbakabildats  

Nu gör vi ett nytt försök och hoppas på en sista bebis. Jag har använt äl-stickor och fick starkast utslag förra fredagen   3/8. Har bara 10-11 dagar mellan äl och mens så bim är 14-15/8. Är sjukt nojig med alla dessa sympton man letar efter men tror nog inte att det har tagit sig denna gång ännu....Jag brukar kunna testa någon dag före bim så testar nog på söndag tror jag

• Gumman1980

Hej alla!
    Tog ett test för en stund sen, dock ej på morgonurin, fick fram negativt, men än är inte hoppet ute ska prova och ta ett nytt imorgon på morgon urin.
    Hoppas då på ett plus!

Bim på tisdag men vet dock ej om jag hade ägglossning den 31 juli med tanke på att jag inte tagit ägglossningtester denna gången.     

• Anonym (Tessan)

hej:) tror blödningen börjar ge sig nu!! skönt vill ha det här gjort nu!! så man kan börja leva normalt igen...

• Anonym (Tessan)

Tack jonie❤ .. Jag ger mig inte nu ska jag ha en liten till :)!! Så det så!!:)

• 8185

Hej tjejer! Ni som tagit cb äl-test. Har ni gjort det på morgonurin?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall