• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

8185: ja jag tog också på morgonurin...är lite velig nu om jag ska köra igen med ägglossningstest men det kanske blir det iallafall:) och jag kommer def köra med clearblue!!... får se hur jag gör och känner då:) har du ägglossning nu snart 8185??

• Anonym (Tessan)

Hej igen:) jo en sak , började blöda i tisdags och nu fredag så har jag slutat blöda kan jag verkligen lita på att allt kommit ut ? Var ju bara i v 4+3 ca , så det var ju inte så mycket kanske? .. Har inte ont och så , tror inte jag får en tid nu heller på gyn utan jag försöker igen och kör på lite vid ägglossning:)

• jonie

Jag var i 5+2 tror jag och jag blödde i lite mer än tre dagar och på fjärde dan hade allt kommit ut enligt läkaren

• Anonym (nervös)

jag blödde ordentligt i 3 dagar å efter 5 dagar var allt borta...

• Anonym (Tessan)

Ok men då har nog allt kommit, har ju varit mycket klumpar och slem o så :( ... Men nu känns det faktiskt mycket bättre nu är det bara och ta nya tag;) ... Nä nu är det gonatt :) kram till er alla

• jonie

Lycka till Tessan!! Du vet att jag håller mina tummar stenhårt för dig! God natt och kram!

• Anonym (Tessan)

Gomorron :) hur ska jag räkna nu? Hur skulle ni göra? Jag fick missfallet den 7/8 och förra månaden få jag körde med ägglossningstest fick jag glad gubbe på dag 14 från mens , ska jag börja testa på dag 11 eller 12 från den 7 :e ... Så jag inte missar ÄL :) men vill inte köpa 2 omg med tester heller:) tror jag börjar på dag 12 ??

• Gumman1980

(tessan)
    Om jag hade rätt och fick ägglossning den 31 juli så tog de 3 veckor innan min ägglossning kom igång efter mitt mf.
    Men börja testa när du brukar, alltså se denna blödningen som mens.  

Svar på tråden längtar efter + efter missfall