• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Themore; ja jag tänker också som du , tankarna kommer väldigt ofta! Tur jag har mina 2 barn som förgyller mina dagar! Men längtar så efter en liten 3 .. Hoppas du får ditt + nu denna gång , ja tur vi har varandra :)

• Anonym (Tessan)

Themore; ja jag tänker också som du , tankarna kommer väldigt ofta! Tur jag har mina 2 barn som förgyller mina dagar! Men längtar så efter en liten 3 .. Hoppas du får ditt + nu denna gång , ja tur vi har varandra :)

• Gumman1980

Hej tjejer!
    Fick negativt idag, alltså blev de ingen bebis på detta försöket.
    Då är de Pms jag har haft länge nu.
    Vill mensen ska dyka upp så vi kan börja om på nytt.
    Känner mig lite nere och tankarna på MF:et gör mig lite extra ledsen idag.
    Men de blir väl lätt så när man inte lyckas.

Lycka till alla...

• Anonym (Försöker igen)

Även min mens har kommit, 3 dagar för tidigt dessutom - bara 7-8 dagar efter äl Hoppas att min cykel stabiliserar sig då det blir ju inga bebisar när man har så kort mellan äl och mens....

Nya tag vid äl i slutet av månaden  

• themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-14 01:22:44 följande:
    Jag tycker det känns lite skönt att vara tillbaka i vardagen! Barnen ska till förskolan, jag ska till skolan (pluggar) och det finns inte lika mycket tid över till att tänka och fundera. Idag har det känts mycket bättre, det var nog bara igår som det kändes så tungt och ledsamt för mig.

Hur mår du nu, har blödningen slutat helt?
    Gumman1980 skrev 2012-08-14 08:19:30 följande:

Hej tjejer!
    Fick negativt idag, alltså blev de ingen bebis på detta försöket.
    Då är de Pms jag har haft länge nu.
    Vill mensen ska dyka upp så vi kan börja om på nytt.
    Känner mig lite nere och tankarna på MF:et gör mig lite extra ledsen idag.
    Men de blir väl lätt så när man inte lyckas.

Lycka till alla...

Förstår precis hur du känner! Blev besviken i någon minut efter att mensen kom men sen kändes det skönt att kunna slappna av och sluta hoppas för ett tag. Inte kul med de jobbiga dagarna, kram till dig!
    Anonym (Försöker igen) skrev 2012-08-14 11:02:20 följande:
    Även min mens har kommit, 3 dagar för tidigt dessutom - bara 7-8 dagar efter äl Hoppas att min cykel stabiliserar sig då det blir ju inga bebisar när man har så kort mellan äl och mens....

Nya tag vid äl i slutet av månaden  
    Men vad irriterande! Fast vad jag har läst verkar det vara rätt vanligt att första cykeln efter missfall blir lite annorlunda, min ÄL kom senare än den brukar men den har cykeln verkar det vara som innan jag blev gravid igen.

• themorethemerrier

Tjoho! Har ÄL-testat sen i lördags, i morse anade jag att det nog var dags snart så jag tog ett till test på eftermiddagen bara för att och då var det superpositivt. Cykeln efter missfallet kom ÄL runt dag 20/21. Men cykeln då jag blev gravid kom ÄL på dag 17 och idag är jag på dag 18 så det känns bra.

Håll tummarna för mig nu tjejer!

• Anonym (Tessan)

The more: ja jag slutade blöda i fredags ,, håller tummarna hårt!! Ett stort lycka till nu;) och mys på ordentligt:)

• 8185

Jiho!! Bara att mysa på nu :) jag hade utslag igår, så det får bli mys idag också. Stackars älsklingen, han får slita hårt ;)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall