• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Bunny81

Längtan: Stort grattis!!! Hoppas att allt går vägen denna gången!

Tessan: Hade ma i fredags, så vet inte alls när jag får äl. Ska testa med stickor så fort jag inte får plus på gravidtest! För man kan väl inte ha äl samtidigt?? Någon som vet? Har inte slutat blöda än, men märker att det minskar betydligt nu. Skönt!

• Anonym (Tessan)

Bunny : beklagar ditt ma :( .. Ok ja jag ska också börja testa nu i helgen med ägglossningstest får se när jag får min eftersom jag inte haft mens emellan .. Förra månade innan jag plussade gick jag glad gubbe den 20 / 7 så räknar att det är någon dag extra nu denna efter MF .. Men hoppas få den glada gubbe i slutet på nästa vecka ! håller tummarna för oss alla nu så vi får maj bebisar :) 😃..

• Anonym (Tessan)

Tror inte man kan få ägglossning så länge man blöder , fast jag är ingen expert på ämnet så jag kanske har fel:)

• Petra 334

Hej. Är i v5+2 och fick för 4 dagar sedan små bruna flytningar som igår övergick i blödning. Inte lika mycket som en mens men klart rött blod. Började även få lätt molvärk igår som idag blev starkare men släppte framåt kvällen nu är jag bara lite öm i magen och blöder lite mindre. Var inne på gynakuten igår natt då jag tidigare haft ett utomkveds men hon kunde inte se något på vul och hcg låg på 1180.
    Tror ni detta var ett missfall eller vågar jag ha lite hopp kvar?
    Mår fruktansvärt dåligt just nu av att inte veta... Ska tillbaka på fredag som tur är men just nu när man sitter jobbet hjälper inte det mycket :/

• Anonym (Längtan)
    Bunny81 skrev 2012-08-15 23:48:19 följande:
    Längtan: Stort grattis!!! Hoppas att allt går vägen denna gången!
    Tessan: Hade ma i fredags, så vet inte alls när jag får äl. Ska testa med stickor så fort jag inte får plus på gravidtest! För man kan väl inte ha äl samtidigt?? Någon som vet? Har inte slutat blöda än, men märker att det minskar betydligt nu. Skönt!
    Tack så mycket!!Skrattande
  • Gumman1980

Hej!
    Inte för att verka negativ men exakt så började för mig när jag fick MF, sen fick jag ont också och när jag gjorde Vul i vecka 5+6 så kunde dom inte se något på Ul.
    Mitt HSG gick också ner fort och då fick jag de bekräftat att de var mf.

Om de är ett mf så beklagar jag verkligen,  jag vet hur de känns. :(  
    Lycka till!     

• Anonym (Tessan)

Hej tjejer :) hur går det för er ? Här väntar jag på ÄL kommer börja testa med ägglossningstest i morgon ! Då är jag 11 dagar sen missfallsdagen så får se om jag får nån glad gubbe nästa vecka :) då är det bara o vänta o hålla tummarna:) tråkigt med denna väntan mellan ÄL och BIM :( .. Har nu i dagarna börjat få molande värk i äggstockarna så det kanske är dags för ÄL inom kort :)

• Lajsa82

Äntligen kom min mens efter missfallet, att man kan bli så glad när mensen dyker upp Så nu hoppas jag bara att min äl inbefinner sig när den brukar, om ca 15 dagar, då skall det bakas bebis!

ღLisa och Williamღ
  • Petra 334

Det verkar ha varit ett utomkveds som kroppen gjorde sig av med.

Tessan - Tack för svar!
    Ikväll får det bli ett glas vin..

• annaa83

Tankar upp all positivitet här som ni alla utstrålar! Tycker allt är skit idag... fick mensen idag, en vecka sen var den oxå! Och två arbetskollegor har spontant frågat när jag ska skaffa bebis... Ingen verkar skämmas för att fråga! Skitdag!!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall