• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • 8185

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag känner mig inte jätte gravid och det känns som om vi inte lyckades denna gången heller :( men ändå analyserar och hoppas jag. Jag ska försöka hålla mig till bim som är den 25, men frågan är om jag orkar ;)
    Kram

• Anonym (Tessan)

Precis ja vet man blir ju så nyfiken:) men jag ska försöka iallafall och inte beställa hem test för då testar jag det vet jag ...

• Gumman1980

Hej alla!
    Detta är helt otroligt, men tog ett test ikväll och ett plus kom upp!
    Drömmer jag!? =) Sambon såg de också!
    Jag var juh inte gravid och hade nästan laddat om inför nästa ägglossning!
    Första försöker efter mitt MF och man får till de.
    Snälla alla håll nu tummarna att detta fröet vill stanna kvar!

LYcka till alla inför era ägglossningar!

Kram        

• Anonym (Tessan)

Gumman ; Åhhh grattis :) men va härligt!!!! Har du ej haft mens emellan? Ett jätte stort grattis:)!!! Håller mina tummar för dig:) !!!

• 8185

Ååååå grattis gumman!!! Gud vad kul! Jag håller tummarna stenhårt :)
    Uppdatera oss om symtom!!!! :)

• Gumman1980

(tessan)
    Nej fick ingen mens imellan, hade ägglossningskänsla den 31 Juli och trodde jag hade ägglossning och tydligen så hade jag nog de, eller några dagar senare. :)
    Känns helt overkligt faktiskt.
    Nu sitter jag här och förstår inte riktigt hur jag kunde lyckas på förta försöket :)
    Jag känner ingen symtom mer än att jag har lite ont i ländryggen, och känner mig lite trött,
    Kanske därför jag var så sjukt trött på jobbet förra veckan. :)     

• 8185

Hihi, nu tändes mitt hopp ännu ner :)
    Bra jobbat gumman! Njut nu och ta hand om varandra. Kram

• Anonym (Tessan)

Men Gud så häftigt!!! Härligt gumman :) hoppas vi andra + nu också :) .. Kommer inte ihåg o har säkert frågat när fick du ditt missfall ? O efter hur många dagar efter MF fick du ägglossning? Försöker tänka att det kanske finns hopp för mig :) .. Gud ett stort grattis !!! O nu kommer du få din lilla bebis:) 😃😃

• Bunny81

Tessan: Ska inte heller testa innan bim denna gången! Plussade iofs på bim -5 förra gången, men man kan ju lika gärna hålla sig till bim! Blir bara jobbigt om man får negativt på testet och man ändå tänker att det kanske blir plus imorn...

8185: Förra gången jag blev gravid hade jag molvärk på äl +13, hade molvärk i flera dagar då och kände på mig då att jag blivit gravid!

Gumman1980: Stort grattis!!! Vilken lycka! Hoppas verkligen att det går vägen denna gången! Hur många gånger hade ni sex vid äl? Innan äl också?

• Anonym (Tessan)

Bunny; nej så tänker jag också .. Har du haft äl nu?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall