• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Längtan; Gud så roligt för er!! Ja just nu väntar jag på ÄL som troligtvis är nästa vecka .. Så får se om det tar sig igen ... Har du kört med äl test ?

• Anonym (Längtan)

Ja det är så underbart. Hoppas de lilla fröt vill stanna. En av mina närmaste kompisar plusade i dag med! Skulle vara så roligt om vi fick följas åt. Jag känner ju av när jag ägglossar så jag har kört på känslan och haft hjälp av en mobilapp. Det har ju hjälpa mig iaf dom gånger jag blivit gravid. Ska hålla mina tummar stenhårt för eran skull!!!

• Anonym (Tessan)

Tack 💐💐💐💐💐

• Anonym (Försöker igen)

Grattis Längtan

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Försöker igen) skrev 2012-08-15 16:18:42 följande:
    Grattis Längtan

Tack så jätte mycket
  • themorethemerrier
    Anonym (Längtan) skrev 2012-08-15 06:36:21 följande:
    Lyckan är total!!!Hjärta

Tjoho! Wow! Superstort grattis, åh vad roligt! Håller tummarna för bebis den här gången! :)
  • themorethemerrier

Måste bara dela med mig av morgonens bild på ÄL-test. (Är jag den enda som fotar sånt? Tycker om att kunna jämföra från cykel till cykel och för att se hur stegringen ser ut.)

Jag har ALDRIG förr fått såhär starkt utslag på ÄL-test! Teststrecket var såhär starkt innan kontrollstrecket ens kommit upp... Hoppas att det bådar gott! :) 

• Anonym (Längtan)
    themorethemerrier skrev 2012-08-15 18:24:16 följande:
    Tjoho! Wow! Superstort grattis, åh vad roligt! Håller tummarna för bebis den här gången! :)

Tack såå jätte mycket! Värmer verkligen!

Hoppas verkligen!!! Skulle vara så underbart!

Tack så mycket alla!!!

Går på rosa moln just nu (migrän) samtidigt
  • Anonym (Tessan)

the more: he he jag kör med clearblue och då behöver jag inte sitta o analysera:) har bara kört förra gången med ägglossningstest och ska köra nu denna gång också:)..men ditt är ju definitivt positivt så mys på nu ordentligt så ska du se att du har din bebis snart:)

• Tindran

Grattis till er som plussat! 
    Önskar jag var i samma sits, men hoppas på plus i början på september.
    Håller tummarna för alla er andra som också hoppas, väntar och längtar! 

Svar på tråden längtar efter + efter missfall