• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Plågar mig själv nu och kollar på flera avsnitt av en unge i minuten !! Åhh va tårarna rinner , Gud så härligt o fint!! Vill verkligen uppleva det en sista gång !!:)

• Bunny81

Tessan: Har fortfarande ett svagt, svagt plus på testet. Har slutat blöda och ska på återbesök på gyn imorn! Hoppas att allt är borta och att testet visar negativt då! Hade äl på dag 12 förra gången jag var gravid, imorn är det dag 11 efter ma. Så fort testet visar negativt så börjar jag med äl-stickor!

• Anonym (Tessan)

Bunny; just ja nu kom jag ihåg att jag frågat dig:) lite dåligt minne:) ,, hoppas du får äl positivt snart :)

• Anonym (Längtan)

Åh jätte grattis gumman1980!!!

• Bunny81

Ingen fara! Inte lätt att hålla koll på vad man frågat vilka här! Hoppas också på äl snart!

• Bunny81

Ingen fara! Inte lätt att hålla koll på vad man frågat vilka här! Hoppas också på äl snart!

• Gumman1980

(tessan)
    Fick MF den 8 Juli.
    jag fick ägglossning tror jag den 31-2 Aug!
    Ca 3 veckor efteråt!..
    Men de känns bättre denna gången, har lite mer illamående och ett mer lugn i kroppen så kanske allt går vägen denna gången. :)
    Tog ett digitalt test idag som visade "Gravid 2-3 veckor"
    Så nu har jag ett riktigt bevis på att där är något i magen. :)

• Gumman1980

Tack alla vad gulliga ni e =)
    Lycka till 8185 hoppas du plussar den 25 Aug! =)

Enligt Familjeliv så kommer min bebis om allt går vägen i slutet av April 2013! :)

• Vårväntanochlängtan

Hej tjejer, inte varit inne här på ett tag. Haft mycket med jobb och grejer och nu reser vi en vecka till Cypern :) Hoppas det är bra med er och GRATTIS! Gumman1989{#emotions_dlg.flower}

Kommer in mer när jag är tillbaka och då får ni uppdatera mig om vad som händer här <3

• Anonym (Tessan)

Vår väntan , ok ha d så skönt nu i grekland , här väntar jag på äl !!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall