• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • 8185

Måste bara dela med mig om kroppens underliga beteende. Skulle till frisören idag. Det tar ca 10-15 minuter att gå dit. Jag var lite sen och la på ett extra kol. När jag kom fram fick jag värsta svettattacken. Det lackades i pannan och nacken på mig sen när jag lugnat ber mig och hon sätter på mig kappan så blev jag kritvit i ansiktet och höll på att kräkas. 3 glas vatten senare så mådde jag bättre.
    Jag har aldrig varit med om något liknande. Någon annan som känner igen sig?

• Gumman1980

8185!
    De låter som du är gravid tjejen, de hände mig förra veckan men jag var på jobb när de hände. :)

• Anonym (Tessan)

Väntan ; oj Cypern menade jag :) he he 8185: låter ju jäkligt lovande!!! Tror på + för dig ja:) håller tummarna hårt!! Själv var det bara en rund tråkig ring i morse :( ,, får se om jag får nån glad gubbe denna månad !! O sen tror jag inte att jag har sån tur nu direkt efter MF heller:( .. Hade ju lätt nu dom 2 sista men tror inte det blir lika nu :( .. Jonie :) : hur går allting för dig? Har du fått nåt tidigt Vul ? Kram till dig !!

• jonie

Tessan: Det går bra här, tack Ringde gyn om vul men dom tog bara in akutfall så då la jag ner Allt känns ju bra och så, så jag har faktiskt släppt det och slappnar av. Hoppas på ett tidigt UL sen istället kanske. 7+4 idag så tiden går faktiskt, vecka 9 på torsdag
    Hur går det för dig?! Borde bli glad gubbe nu i dagarna va!? Håller tummarna för dig!!

• 8185

Ååå jag hoppas. Det låter ju väldigt lovande att du känt lika gumman :)
    Om det inte blir något denna gången Tessan så är det säkert ett tecken på att kroppen behöver återhämta sig. Då blir det nästa månad. Men jag känner ändå på mig att vi kommer få majbebisar :)

• Anonym (Tessan)

Jonie: ja jag hoppas d :) ja allt kommer gå bra för dig!! O ditt lilla frö frodas o mår bra det är jag säker på:) 8185 ; ja jag hoppas :)

• Bunny81

Vårväntanochlängtan: Ha en riktigt skön semester!! Härligt att komma bort en vecka!

Var på återbesök på gyn idag. 10 dagar sen mitt ma. Allt var borta och jag plussar inte längre!!! Känns såå skönt och att man kan lämna detta bakom sig nu! Imorn börjar jag testa med äl-stickor! Hoppas, hoppas att äl kommer snart och att kroppen inte blir helt ur fas pga detta... Bara vänta och se vad som händer helt enkelt!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall