• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

har räknat fel är på 16 dagar efter missfall och fick rund ring idag också:(....fan när ska ÄL komma??? vill ha glad gubbe nu:)!!! men det känns som det är på gång jag brukar känna av min ÄL mycket och nu har jag mensvärkar och så..

• Gumman1980

(tessan)
    Hoppas ägglossningen kommer snart så ni kan baka ihop en ny bebis!
    Jag tror de kommer gå bra för dig denna gången, har den känslan! =)
    Lycka till!

• Anonym (Längtan)

Hej! Har en kompis som i dag sa till mig att har man ingen molvärk och bara mår illa på eftermiddagen/kvällen så har graviditeten avstannat. Jag har det så nämligen och blev jätte orolig. Kan det verkligen stämma?

• Gumman1980

Hej! Nej de har jag ALDRIG hört! En del har inget illamående alls och ändå är de ok med bebisen. Vilken vecka är du i ?

• 8185

Nej verkligen inte!
    Lyssna inte på skitprat! En kollega är gravid i 5 månaden och hon har knappt haft molvärk.
    Kram

• themorethemerrier
    Gumman1980 skrev 2012-08-23 12:48:01 följande:

Tog ett test idag då jag går över till 5+0 (6)
    Fick upp 3+ ;)
    Bifogar bildbevis! =)
    Du är verkligen gravid! Och vet du hur jag tänker? Jag går bara utifrån min magkänsla. Känns det bra där inne, då är det bra. Vad andra säger lyssnar jag bara till OM jag själv bett dem om råd. Men då väljer jag ju också bara att fråga personer vars omdöme jag litar på. Främlingar, ytligt bekanta, konstiga kollegor... Låt det passera in i det ena örat och ut genom det andra! Grattis igen! :)
    Anonym (Längtan) skrev 2012-08-23 16:37:40 följande:
    Hej! Har en kompis som i dag sa till mig att har man ingen molvärk och bara mår illa på eftermiddagen/kvällen så har graviditeten avstannat. Jag har det så nämligen och blev jätte orolig. Kan det verkligen stämma?
    Det finns ingen graviditet som är den andra lik och inga säkra tecken på att allt är bra. Med mitt första barn hade jag inga symtom alls förrän i vecka 10, då mådde jag tvärilla i tio veckor. Med mitt andra barn var det helt annorlunda, med missfallet helt annorlunda en gång till.
  • themorethemerrier

Jaa, nu börjar de här jobbiga dagarna för mig igen. BIM på måndag, då är jag på äl +12 och förra månaden kom mensen som en klocka då. Har lovat mig själv att inte testa i förväg, och det tänker jag hålla också. Har lyckats med att inte tänka sååå mycket på att bli gravid denna månad men nu börjar det förstås ta över lite mer i mitt huvud. Jobbigt! Men men, på tisdag borde jag veta hur det ligger till! Inga symtom alls just nu.

• Anonym (Längtan)

Tack vad snälla ni är allihoppa. Blev rätt så lugn nu. Mår hyfsat och det känns hyfsat bra. Oron finns där hela tiden och det kommer den väl göra. Misstaget jag gjorde sist var att jag inte njöt av att få vara gravid. Det har jag lovat mig själv att jag ska vara denna gången även om det går åt skogen. Svårt dock att njuta när folk lurar i en massa dumma saker. Enligt FL kalender så gick jag väl in i vecka 6 (5+0) idag, Tack alla!

• Anonym (Tessan)

Längtan ; Ähh lyssna inte på dom som säger så , allt kommer gå så bra !!! The more; åhh lycka till tror du kommer få ditt + denna månad !! Håller tummarna , o bra att du inte testar det kommer inte jag heller göra när den dagen kommer :) Kram på er tjejer !!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall