• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Wohooo är på jobbet nu .. O idag äntligen fick jag glad gubbe!!!!:) o nu är det så här igår var vi borta så vi hann inte mysa o har inte myst nu heller på några dagar !! Men visst lär det väl räcka som nu ikväll då jag fick positivt äl test idag !! Så går hoppas det tar sig på 1 mys denna sväng då jag jobbar långskift i morgon också !

• jonie

Tessan: Jag skulle precis gå in här och fråga dig om den glada gubben dykt upp! Härligt! Kör på ordentligt idag, haha. Kram!

• Anonym (Tessan)

Jonie: japp ikväll blir det hårdkörning:) kram

• Anonym (Tessan)

Så alltså 18 dagar efter missfall så vart det glad gubbe, 4 dagar senare än vad jag fått tidigare

• jonie

Precis så var det för mig! Fyra dagar senare (brukar få på dag 12 och efter mf blev det på dag 16). Heja er nu!

• 8185

Härligt Tessan!
    Negativt gravtest för mig idag på bim och mensvärken är här :( så vi hoppas på att det tar sig i september.

• Gumman1980

(Tessan)
    Wohoo Vad kul Tessan, kör gärnet tjejen :D
    Jadå en gång räcker, jag och sambom hade sex max 2 ggr sist då jag fick ägglossning och plussade  nu! =)

• Gumman1980
    8185 skrev 2012-08-25 11:43:33 följande:
    Härligt Tessan!
    Negativt gravtest för mig idag på bim och mensvärken är här :( så vi hoppas på att det tar sig i september.

Vad tråkigt. :/
    Hoppas ni plussar nästa månad!..
  • Gumman1980

5+4 idag 2 dagar kvar sen är jag över första stoppet då jag fick MF förra gången.
    *Hoppas Hoppas*
    Men de känns bättre denna gång. *s*

• Anonym (Tessan)

Ja får hoppas på d:) blir ikväll då barnen har somnat :) lite hårdkörning och sen ligga upprätt :) och ruva ca 30 min:) he he

Svar på tråden längtar efter + efter missfall