• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Zira

Hej!
    Är nu på dag 38, inget starkt plus än.. Har alla gravsymptom man kan tänka sig! Har fått crinone utskrivet pga tidigare missfall, någon/några som plussat sent? Letar efter lite hopp;)

• Anonym (Tessan)

Ja :) nu är det ruvning under natten :) så får se om det tar sig nu då! Men har inte så stora förhoppningar då vi bara har/ kommer mysa 1 gång under ägglossningen ,,, nä nu ska jag sova o odla bebis :) klockan på 04,50 :( och jobba .. Sen ledig vecka :)

• Anonym (Tessan)

Gomorron :) tog ett nytt ÄL test nu i morse på jobbet och fick glad gubbe igen .. Alltså positivt 2 dagar undrar om Äl är idag eller som i morgon ?

• Bunny81

Tessan: Härligt att äl kommit för dig!!! Själv väntar jag fortfarande... Är på dag 17 idag. Bli lite orolig över att äl inte kommer, eller att det blir för tätt mellan äl o mens! Tänkte på det du skrev om att ni bara myser en gång denna äl. Men man är väl som mest fertil dagen då man får glad gubbe o dagen efter? Så om ni hinner mysa ikväll så är det ju en chans till!

8185: Vad tråkigt!!! Har din mens kommit än?

Gumman1980: Skönt att det känns bättre denna gången! Måste kännas skönt när du är förbi första milstolpen! Ska du göra tidigt vul?

Zira: Vad är crinone? När har du bim?

• Anonym (Tessan)

8185: va synd:( .. Men nästa månad är eran !! Och kanske min också :) Bunny; din äl kommer säkert vilken dag som helst , känner du något ?

• annaa83

Tessan: Du har nog ägglossning ca 12-24 h efter det senast positiva...en del brukar få positivt i två dagar, tror man säger ägglossning efter 36-48 h från första pos då. Ni kanske hinner med mer mys!

• themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-26 07:14:43 följande:
    Gomorron :) tog ett nytt ÄL test nu i morse på jobbet och fick glad gubbe igen .. Alltså positivt 2 dagar undrar om Äl är idag eller som i morgon ?
    Härligt att glada gubben kom till slut! Jag har fått positivt två dagar i rad de två senaste månaderna och ÄL brukar då vara någon gång under den andra dagen, kände av det väldigt tydligt på kvällen dag 2 den här månaden. Håller tummarna för dig nu, Tessan!

Men vet du... jag bröt vår pakt. :( Kände mig så himla stressad av det där dumma testet så jag tog det i fredags kväll fast jag kissat bara två timmar tidigare. ÄL +9. Förstås negativt och det kändes sååååå skönt för nu kan jag inte testa mer. Har alltså BIM imorgon, inga test hemma så jag tänkte bara... vänta och se. Spännande! 
  • 8185

Bunny: mensen skulle kommit igår, men uteblev. Idag känner jag mer mensvärk så den kommer nog snart.
    Det är bara att ta nya tag om ett par veckor. Nu blir det mys varannan dag fram till nästa mens. Då kan vi inte missa den.

Tessan: tack, vi får hoppas att det är vår tur i september. mys på för fullt nu :)

Thermo: vad har du för symtom?

• Bunny81

Börjar undra om jag har mens ändå??? Har ju skrivit innan att jag har fått en liten liten blödning (typ rosa) efter vi hade sex i början av veckan. Har kommit ytterst lite nu varje dag i 5 dagar. Alltså så lite att det bara är rosa när man torkar sig på toa ibland. Tror ni att det kan vara mens?? Trodde att det berodde på att vi haft sex först. Fick detta dag 13 efter ma o 5 dagar efter att blödningen slutat. Vill ju bara ha äl!!!

• 8185

Äl-testar du?
    Låter konstigt om det är mens. Det låter som att det är för lite blod. Har du några andra känningar?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall