Anonym (Nathalie) skrev 2012-08-27 20:32:13 följande:
Hej tjejer!
Har varit tyst här ett tag då jag deppade ihop totalt när mensen återigen kom.. Jag var stensäker på att det hade tagit sig och skulle börja testa när mensen helt plötsligt kom 5 dagar tidigt.. Så jag testade aldrig.. Men nu börjar jag misstänka att jag är gravid ändå? Fy faan vad illa jag mår konstant, är 3e vecka jag mår illa nu.. Spydde imorse och är jättekänslig mot dofter. Mitt humör har varit minst sagt upp och ner senaste veckan med. Började gråta på jobbet här om dagen för att jag bredde för många smörgåsar hahah!
Köpte ett test ikväll när vi var och storhandlade, men vågar inte testa, är så rädd att jag har inbillat mig bara.. Åh, varför kan det inte bara vara våran tur nu?
Hej, Inte skrivit på ett tag men jag måste bara tillägga att jag varit med om samma, mensen kom inte så mycket för tidigt men jag var illamående 3 veckor och var superkänslig men testen visade negativt. När mensen var borta så dröjde det bara några dagar så var jag mig själv igen. Håll ut Nathalie! Tror att det var prekliniskt missfall eller hormonrubbning eftersom det var andra mensen efter missfallet, man kan ju ha kraftigare pms etc. då och lite ur spel. Jag är hemskt hormonkänslig och har ex. aldrig tålt p-piller eller p-stav eller you name it - bara kondom som funkat. Nu kör vi ju såklart utan

När fick du missfall?