Anonym (nyhär) skrev 2012-08-28 22:48:27 följande:
Denna väntan är olidlig ibland Trots att försöken har varit få bidrar ju missfallet med att det tar tid innan man äntligen får barn. Började ju försöka i mitten av mars och lyckades på första, med ett missfall så är jag på ruta noll. Har inte haft några vettiga försök därefter (haft mens 2 ggr efter MA) eftersom jag dels inte ÄL-testade och var borta när det enligt kalendern var ÄL samt nu när jag börjat ÄL-testa inte fått något utslag. Direkt efter MA hann jag inte träffa ÄL heller eftersom blödde ju flera veckor.
Förstår om fler än jag misströstar ibland men jag tänker aldrig ge upp! Det är det ända som hjälper, att försöka tills det går!
Förstår verkligen hur du känner dig! MF ställer till mer än det uppenbara, man har ingen koll på cykeln och kroppen lever sitt eget liv. Men snart kommer vår tid också!! Vi får helt enkelt peppa varandra och en efter en kommer vi att plussa i denna tråd!
Jag har nu bestämt mig för att sluta min testhysteri, inget stämmer ändå. Kommer försöka "mysa" regelbundet och när nästa mens väl kommer känns det som om jag får lite bättre koll på cykeln.
Mot många pluss!!!