Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Hm har tyvärr bara erfarenhet av Photoshop CS men du kanske har Photoshop Elements? Det brukar följa med de flesta kameror. Annars kan du skicka bilden till mig så kan jag redigera!

• ElinPeelin

idag boar jag. Tvättar mina bebiskläder (legat 33år i mammas brudkista) som jag hade när jag var liten. Vet inte om jag kommer kunna använda dom, för de är väldigt opraktiska utan knäppning i grenen, men de är otroligt nostalgiska. Känns lite lyckligt att pyssla med dom, eftersom jag känner otrolig samvaro med mamma. Hon skulle ha kvittrat och varit sååå glad (fick tårar i ögonen helt plötsligt...)

Solen skiner här oxå idag och jag undrar hur det går med Flinx... men det dröjer väl till nästa helg kanske?

kram/E

• HååGe

Jag är inte alls bra på fotoredigering - men jag önskar att jag kunde mer!
    Boande kan vara väldigt trevligt. SJälv gick jag upp i ottan fr att fika frukost med bästa väninnorna. En av tjejernas man hade FÅTT en resa till New York med respektive i julklapp av sin chef. Vilket kneg!!! Av min arbetsplats fick jag - NADA i julklapp!

Vi har inte sovit knappt alls inatt. Väninnorna som har små barn tycker knappt synd om mig utan säger bara att sonen är helt normal och att det ordnar sig rätt vad det är. Skönt att höra ändå.

Nu ett litet glas vin! Det plus sömnbristen är väl lite vådligt kanske? In i dimman!

Svar på tråden Midsommargänget III