• Anonym (cissi16)

16 år och GRAVID !

Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D
    Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !!

Någon mer ?:) 

• Svar på tråden 16 år och GRAVID !
  • PumpkinQueen
    Felicia111 skrev 2012-07-05 13:48:50 följande:
    jaja  oj vad duktig du va som såg att jag skrev lite fel.. jag e lycklig ändå!
    Jag visste inte att det fanns ett samband mellan stavning och lycka?
  • Felicia111
    PumpkinQueen skrev 2012-07-05 13:49:16 följande:
    På vilket sätt skulle din dotter haft det sämre om du hade skaffat henne senare i livet?
    haha de hade hon säkert inte men kan ju lova att ja e piggare nu ... pluss att jag blev ju gravid nu inte senare i livet så vafan spelar det för roll?
  • PumpkinQueen
    Felicia111 skrev 2012-07-05 13:50:05 följande:
    men hallå när du e gammal så kommer ju hon jobba så yngre i hennes sist kan göra likadant.
    Va?
  • Felicia111

kan ju tilllägga att mina föräldrar är 34 o 35 o jag är alltså 17 o har en dotter på 1.

för er som kan räkna så va min mamma 16 o mina föräldrar har hållt ihop i alla år med :)  

• PumpkinQueen
    Felicia111 skrev 2012-07-05 13:51:37 följande:
    haha de hade hon säkert inte men kan ju lova att ja e piggare nu ... pluss att jag blev ju gravid nu inte senare i livet så vafan spelar det för roll?
    En 5åring är väldigt pigg också. Tycker du att det vore bra om 5-åringar skaffade barn?
  • Mandiisen
    PumpkinQueen skrev 2012-07-05 13:12:58 följande:
    Men varför jobbar du inte och drar in dina egna pengar? Är du vuxen så bör du ta ansvar som en vuxen. Eller är du ett barn?

Bara för att det finns andra som lever på bidrag betyder inte det att det är okej att du gör det också. Ett dåligt beteende blir inte bättre för att det är många som gör så.

Om du städar ditt rum och får en tablettask av din mamma som tack för detta, men sedan tvingas ge bort hälften av godiset till din syster -som bara suttit på sin runda ända och spelat dataspel hela dagen -skulle det kännas ok för dig? Eller skulle det kännas lite orättvist? Då förstår du kanske hur det känns för oss som går till jobbet och sliter varje dag, för att du ska kunna få dina bidrag.
    Hade jag inte haft något val så hade jag ju fått göra det. vet ju ändå att en dag kommer hon också få städa och få en ask och kanske tvingas ge lite till sin kompis eller nått
    för ni är ju tvugna till at betala skatt. Dina pengar går ju inte vara till andras bidrag.
    Hade min lillasyster varit sjuk hade jag absolut delat med mig av asken!
    Jonathan, 5e Augusti 2011. 7 veckor för tidigt<3
  • MammaEmelie91
    PumpkinQueen skrev 2012-07-05 13:50:37 följande:
    Och vad har föräldraskap med stavning och göra? 
    mammatillebbaa.blogg.se - 20år och snart TRE-trebarnsmamma!!
  • Felicia111
    PumpkinQueen skrev 2012-07-05 13:50:37 följande:

nä okej ser inte riktigt ett samband med att kunna skriva  o vara 17?

finns ju fan mammor som e blinda...  dom kan nog inte stava så bra när dom skriver e dom dåliga mammor för det med?

klart jag kan stava skitprydligt o rätt om jag vill men orkar inte de just nu ;P  
  • Anonym (cissi16)
    elmadumle skrev 2012-07-05 13:49:46 följande:
    Vad tycker ts föräldrar om att bli morföräldrar? det är ju de som får försörja henne och barnet. Jag förutsätter att ts tänker betala för sig hemma med de pengar hon får varje månad.
    Varför ska jag betala för mig ? dom är för MIG betalningsskyldiga
  • Felicia111
    PumpkinQueen skrev 2012-07-05 13:54:20 följande:
    En 5åring är väldigt pigg också. Tycker du att det vore bra om 5-åringar skaffade barn?

tycker du att vara 16 o 5 e samma sak så va du nog lite efter i 16 års åldern...
Svar på tråden 16 år och GRAVID !