Froststar skrev 2012-07-05 14:13:29 följande:
Yes, moget resonerat. Du vet väl att de inte är skyldiga till att hålla din unge med husrum, eller hur? Och de är inte heller tvungna att ge dig ditt barnbidrag, det ingår i familjens inkomster. De är inte heller tvungna att ge dig något extra alls utöver det mest basala. Du resonerar och uttalar dig som ett barn. Bäst du mognar snabbt om du nu verkligen ska ha barn.
där har du hennes betalning till hemmet isåfall, hennes barnbidrag som föräldrarna kan ta, nej dom är inte skyldiga att ge hennes barn ett husrum , skulle dom vilja ha betalt för de kan dom gå till FK , min pappa fick 900kr för att min dotter räknades som inneboende o då fick han en liten peng för de varje månad.
men efter vad man läst om ts skrivit hur hennes föräldrar ser på graviditeten så tror jag knappast dom är sådana som kräver massa pengar. och även om dom drar bort barnbidraget så kan ts klara sig helt utmärkt.
min pappa slutade att betala något för mig när jag fick barn för att han såg mig som vuxen, trots att de är hans skyldighet att se till att jag får mat o de nödvändiga. men ändå klarade jag av att hjälpa han med vissa små räkningar ibland då å då.
man kan inte se hur någons mognad är genom att läsa inlägg på FL.
du vet inte hur hon är personligen.