Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Babytravel verkar vara väldigt praktisk, men jag tycker dne är ful. Ursäkta, men jag tycker det. Gillar Brio's syskonvagn. Men är den väldigt stor och klumpig? Måste ju tänka på det också
Kollade på den igår och hon i affären sa att till sommaren kommer de finnas för 2995 kr!
Alltså, jag menade inget illa när jag skrev att jag inte gillade den, det var bara det att jag väljer omedvetet bort en sån vagn och ser nästan inte till det praktiska, vilket är synd.
Ifall någon undrade om kommentaren bara för att provocera
anoonym:
Hur vågar du säga att BT är ful?
DEN ÄR JU SNYGG
*tihi*
är det den nya brion som kommer vara billig i sommar? Wave?
Norahs mamma
Jag är helt inne på en "vanlig" vagn med fyra hjul, och kommer inte ifrån det
Jag vet inte, men hon sa att de säljer ut de vagnarna på sommaren. Hon sa även att de som köper den är väldigt nöjd medden. Men samtidigt lockar en BT då den verkar vara VÄLDIGT enkelt och praktisk. Kanske ska ge dne en chans till??
Anoonym: vilken brio syskonvagn menar du. Är det twinetten? Den är ju ganska smal enligt mig. Annars var ju priset väldigt bra.
Har jag inte helt fel var det en sån här
194.103.47.10/Brio/Sverige/BRIO/Syskonvagnar/Syskonvagnar
Det som var dumt var att man bara kan ha barnen mot sig
oj här var det ju en bra tråd med tips om syskonvagnar..jag som precis skrev en ny!!
Vad irriterad jag blir! Vi skulle åka och kolla på en BT syskonvagn idag. Kollade en extra gång på öppettiderna på deras hemsida. "Söndag 11-16". När vi kommer dit är det stängt och på lappen står det
Vardagar 10-18
Lördagar 10-14
Alltså är det INTE öppet på söndagar som de skriver på hemsidan! TIO mil åt skogen!
Anoonym: Dåligt
har själv varit med om liknande och man blir så arg.....
Jag är också ute efter en syskonvagn. Men jag vill inte ha en hipp onödigt dyr vagn utan mer en praktiskt som funkar på landet
Några tips på bra modeller som är något år gamla bara så man kan köpa bättre begagnat??